KudoZ home » Turkish to English » Human Resources

personel ilişik kesme belgesi

English translation: Employee Exit Form

18:09 Dec 23, 2016
Turkish to English translations [PRO]
Human Resources
Turkish term or phrase: personel ilişik kesme belgesi
İlişik kesme ile ilgili yalnızca öğrencinin okulla ilişiğini kestiğini belirten "exmatriculation" kelimesini buldum. "Personel ilişik kesme belgesi" kullanımını ne şekilde çevirmeliyim acaba? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim!
Zeynep İlbasmış
Turkey
English translation:Employee Exit Form
Explanation:
HR/IK'da kullanılan terim Exit Form'dur Hatta IK politikaları gelişmiş firmalarda Eit Interview denilen bir uygulama da vardır ki Personelin İşten ayrılma nedenleri, grüşleri detaylı bir biçimde konuşulur, notları yorumları alınır.

https://psyc.umd.edu/sites/psyc.umd.edu/files/Exit Form.pdf

İlişikte de Google Exit Form aramalarına gz atabilirsiniz
Selected response from:

Saner Yuzsuren
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Employee Exit Form
Saner Yuzsuren
4employee termination form
Raffi Jamgocyan
5 -1Staff/Pesonnel/Employee clearance document
Salih1946
3staff discharge certificate
Selçuk Dilşen


Discussion entries: 1





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
staff discharge certificate


Explanation:
Böyle bir karşılık var.
http://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/ilişik kesme belgesi


    Reference: http://tureng.com/tr/turkce-ingilizce/ili%C5%9Fik%20kesme%20...
Selçuk Dilşen
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Evet, hatta direkt böyle bir belge bile buldum internette. Yardımınız için çok teşekkür ederim Selçuk Bey.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Saner Yuzsuren: discharge orduda ya da hastanede taburcu olma anlamına gelir daha çok IK'da pek kullanılmaz
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Staff/Pesonnel/Employee clearance document


Explanation:
I'd employ.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kim Metzger: Please explain what an "employee clearance document" is.
13 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Employee Exit Form


Explanation:
HR/IK'da kullanılan terim Exit Form'dur Hatta IK politikaları gelişmiş firmalarda Eit Interview denilen bir uygulama da vardır ki Personelin İşten ayrılma nedenleri, grüşleri detaylı bir biçimde konuşulur, notları yorumları alınır.

https://psyc.umd.edu/sites/psyc.umd.edu/files/Exit Form.pdf

İlişikte de Google Exit Form aramalarına gz atabilirsiniz


    Reference: http://https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-insta...
Saner Yuzsuren
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
employee termination form


Explanation:
en yaygın kullanılan terimdir, tırnak içinde aratınca yaklaşık 85.000 sonuç çıkıyor


    Reference: http://goo.gl/aQvzON
Raffi Jamgocyan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 14