KudoZ home » Turkish to English » Mechanics / Mech Engineering

dalgakıran

English translation: (Large) Rib


14:20 Aug 29, 2010
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Çamaşır Makinesi
Turkish term or phrase: dalgakıran
"Standart makinelerdeki 3-4 dalgakıran yerine kanatçıklar kullanılarak daha iyi çitileme etkisi sağlanır."

Çamaşır makinesinin tambur kısmındaki bir parça, tam karşılığı ne olabilir?
Gülnur Seyhanoğlu
Turkey
English translation:(Large) Rib
Explanation:
Aşağıdaki ilk linkte kaynak cümledeki teknolojiden bahsediliyor, dalgakıran ve kanatçık şeklinde bir ayrım yapmadan hepsine rib demiş (veya beater). Sadece küçük büyük diye ayırmış, kanatçığa small rib, dalgakırana da large rib demiş. Aşağıdaki ikinci linkte de poly-rib technology karşılığı olarak Türkçe'de çoklu dalgakıran denmiş. Dolayısıyla ben burada dalgakıran karşılığı olarak rib veya large rib'i öneriyorum.

Miracle machines incorporate two more technologies. First, they use the Poly-Rib, drum construction which has several small “ribs” or beaters rather than three or four large ones.
http://www.laundryandcleaningnews.com/story.asp?sectioncode=...


Çoklu dalgakıran teknolojisi ile donatılmış MIRACLE' ın iç tamburları...
http://www.cateringkatalogu.com/fuar.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2010-08-29 20:58:20 GMT)
--------------------------------------------------

aşağıdaki kaynakta da kanatçık ve dalgakıran kelimelerinin rib olarak karşılandığını görebilirsiniz.
http://www.emlakkulisi.com/32972_yuzde_50_tasarrufla_calisan...
Selected response from:

Kerem Gecmen
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(Large) Rib
Kerem Gecmen
5Breakwater
Salih1946
4jetty
Emin Arı
3baffle
ozan karakış


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jetty


Explanation:
imho

Emin Arı
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
baffle


Explanation:
washing machine baffle

http://www.google.com.tr/#hl=tr&source=hp&q=washing machine ...

ozan karakış
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Breakwater


Explanation:
Böyle yorumluyorum.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 11

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(Large) Rib


Explanation:
Aşağıdaki ilk linkte kaynak cümledeki teknolojiden bahsediliyor, dalgakıran ve kanatçık şeklinde bir ayrım yapmadan hepsine rib demiş (veya beater). Sadece küçük büyük diye ayırmış, kanatçığa small rib, dalgakırana da large rib demiş. Aşağıdaki ikinci linkte de poly-rib technology karşılığı olarak Türkçe'de çoklu dalgakıran denmiş. Dolayısıyla ben burada dalgakıran karşılığı olarak rib veya large rib'i öneriyorum.

Miracle machines incorporate two more technologies. First, they use the Poly-Rib, drum construction which has several small “ribs” or beaters rather than three or four large ones.
http://www.laundryandcleaningnews.com/story.asp?sectioncode=...


Çoklu dalgakıran teknolojisi ile donatılmış MIRACLE' ın iç tamburları...
http://www.cateringkatalogu.com/fuar.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2010-08-29 20:58:20 GMT)
--------------------------------------------------

aşağıdaki kaynakta da kanatçık ve dalgakıran kelimelerinin rib olarak karşılandığını görebilirsiniz.
http://www.emlakkulisi.com/32972_yuzde_50_tasarrufla_calisan...

Example sentence(s):
  • First, they use the Poly-Rib, drum construction which has several small “ribs” or beaters rather than three or four large ones.

    Reference: http://www.laundryandcleaningnews.com/story.asp?sectioncode=...
    Reference: http://www.cateringkatalogu.com/fuar.pdf
Kerem Gecmen
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Halil Ibrahim Tutuncuoglu "Бёcäטsع Լîfe's cômplicåtعd eñøugh"
9 hrs