motor yayı

English translation: motor spring

Turkish term or phrase:motor yayı
English translation:motor spring
Entered by: altugk

08:56 Feb 23, 2018
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Montaj
Turkish term or phrase: motor yayı
Spesifik bir text yok, excel formatında birebir karşılık soruluyor. Dış cephe montaj teknolojisi kapsamında
Saner Yuzsuren
Turkey
motor spring
Explanation:
Bağlam olmadığından böyle bir önerim olacak.

İyi çalışmalar.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2018-02-27 09:19:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim Saner Bey. İşe yaradılarsa ne mutlu bana.

İyi çalışmalar dilerim.
Selected response from:

altugk
Turkey
Grading comment
tşkler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1motor rerturn spring
Salih1946
3engine spring
ATIL KAYHAN
2motor spring
altugk


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
motor rerturn spring


Explanation:
Panvur vb ile ilgili ise, http://www.yapantorna.com/anasayfa

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Tim Drayton: There is no such word as "rerturn".
13 hrs

3 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
engine spring


Explanation:
Buradaki "motor" acaba bir elektrik motoru mu, yoksa mekanik bir motor mu? Mekanik anlamda motor Türkçe'ye "engine" olarak çevrilir. Elektrik motoru ise "motor" olarak kullanilir. Baglam olmadan ben bilemedim.

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 18
Notes to answerer
Asker: tşkler Atıl bey, haklısınız burada baglam olmadığı için zorlandık, ama olayın içinde montaj oldugundan elktrik motoru durumu söz konusu oldugu sonucuna vardım, daha önce bu cvabı veren arkadasi secmek durumundayım, ilginize çabalarınıza çok tşkler.


22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
motor spring


Explanation:
Bağlam olmadığından böyle bir önerim olacak.

İyi çalışmalar.

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2018-02-27 09:19:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim Saner Bey. İşe yaradılarsa ne mutlu bana.

İyi çalışmalar dilerim.

altugk
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 11
Grading comment
tşkler
Notes to answerer
Asker: tşkler, çok makbule geçti önerileriniz