KudoZ home » Turkish to English » Medical (general)

eskar simidi

English translation: pressure relief cushion


09:12 Nov 14, 2008
Turkish to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Turkish term or phrase: eskar simidi
Şimdiden teşekkürler
DehaTranslation
English translation:pressure relief cushion
Explanation:
Yabancı kaynakların birçoğunda, eskar yatağı ve eskar simidi, yani özellikle uzun süre yatağa bağımlı kalan hastalarda yara oluşumunu azaltma amaçlı yataklar ve simit şeklindeki yastıklar, pressure relief mattresses ve pressure relief cushions olarak sınıflandırılmış.
Selected response from:

mediko06
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1air (ring) cushion
skaya
5circular escharxxxgulakbelen
4pressure relief cushion
mediko06


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
air (ring) cushion


Explanation:
bazı tıp sözlüklerinde eskar (scar)= yara izi, kabuk vs. gibi karşılıklar var

ama bence doğrusu bu...çünkü google'da "eskar + medikal" olarak aratıldığında havalı yataklar çıkıyor..

skaya
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI
7 mins
  -> teşekkürler..

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
circular eschar


Explanation:
--


    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=circular+eschar&meta...
    Reference: http://dictionary.reference.com/browse/Eschar
xxxgulakbelen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pressure relief cushion


Explanation:
Yabancı kaynakların birçoğunda, eskar yatağı ve eskar simidi, yani özellikle uzun süre yatağa bağımlı kalan hastalarda yara oluşumunu azaltma amaçlı yataklar ve simit şeklindeki yastıklar, pressure relief mattresses ve pressure relief cushions olarak sınıflandırılmış.


    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=pressure-relief-cush...
    Reference: http://www.speedplastics.co.uk/pressure-relief-mattresses.ht...
mediko06
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: teşekkürler