KudoZ home » Turkish to English » Medical: Health Care

trainline

English translation: tren hattı devresi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:trainline
English translation:tren hattı devresi
Entered by: [Removed]

21:18 Feb 20, 2012
Turkish to English translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Turkish term or phrase: trainline
Deactivating trainline “door enable” will cause an automatic closing of all open doors after expiration of the 1,5 sec. acoustical close warning, the close warning stays active until the door is closed.
BETA LANGUAGE
Turkey
tren hattı devresi
Explanation:
"tren hattı devresi" terimini ben öneriyorum, aşağıdaki tanıma dayanarak
Selected response from:

[Removed]
Grading comment
Teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Hava basıncı / Hava kompresörüxxxDuygu Cakal
4dizi
Recep Kurt
4tren güç kaynağı hattı
GoncaGunes
4tren hattı devresi[Removed]
3zincirleme
ATIL KAYHAN


Discussion entries: 4





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zincirleme


Explanation:
My educated guess.

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tren hattı devresi


Explanation:
"tren hattı devresi" terimini ben öneriyorum, aşağıdaki tanıma dayanarak

Example sentence(s):
  • Trainline: The means of sending a signal to all light rail vehicles in a consist via a continuous electrical or pneumatic circuit connected through appropriate coupling devices

    Reference: http://208.82.222.204/pdfs/30_percent_detroit_spec_combined_...
[Removed]
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tren güç kaynağı hattı


Explanation:
train power supply line olarak da geçiyor...

GoncaGunes
Native speaker of: Turkish

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dizi


Explanation:
Bağlama göre "tren dizisi" veya "vagon dizisi" de denilebilir...

Ref-1:

"8 000 banliyö dizilerinin iki başında, birbirine bağlanan dizilerin bir kabinden kumandasını sağlayacak Scharfenburg bağlantısı vardır"

Tren/vagon dizisi kumanda devresinden "kapı etkinleştir" komutunun devre dışı bırakılması, 1.5 saniyelik sesli kapanma uyarısınin bitiminde bütün açık kapıların otomatik olarak kapanmasına neden olur; sesli kapanma uyarısı kapı kapanıncaya kadar devam eder/sürer.


    Reference: http://e40003.me.metu.edu.tr/8000/
Recep Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Hava basıncı / Hava kompresörü


Explanation:
Trainline ingilizce tanım:a pipe or hose distributing compressed air through a train for operation of the brakes.

Trainline Türkçe karşılığı:Buharlı lokomotifin can damarı olan ve fren sistemlerine hava basıncını sağlayan hava pompası veya kompresörü

HER İKİ TANIM DA BANA AİT DEĞİLDİR. HER İKİSİNİ DE AŞAĞIDA LİNKLERİNİ VERDİĞİM WEB SİTELERİNDEN BULDUM.


    Reference: http://dictionary.reference.com/browse/trainline
    Reference: http://www.modeltrenciler.com/site/content/view/83/9/
xxxDuygu Cakal
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4