sızdırmazlık gücü

English translation: seal strength

Turkish term or phrase:sızdırmazlık gücü
English translation:seal strength
Entered by: Elif Baykara

08:33 Apr 25, 2018
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2018-04-28 09:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


Turkish to English translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Regulatory documents
Turkish term or phrase: sızdırmazlık gücü
Ruhsatlandırma dosyalarında P.7 Container Closure System kısmında geçiyor

Söz konusu olan kapağın sızdırmazlığı.
Eren Kutlu Carnì
Italy
seal strength
Explanation:
Sızdırmazlık teriminin ruhsatlandırma bağlamındaki karşılığ "(container closure) integrity (CCI)"dir.

Sızdırmazlık testleri aslında ürüne ve ürün ambalajına bağlı olarak belirlenen bir grup testten oluşur.

Elinizdeki dosyada belirli bir testten söz ediliyorsa tam ifadeyi verirseniz yardımcı olabilirim. Genel olarak belirttiğiniz kadarıyla seal strength olması lazım.

Aşağıdaki linkte bazı terimler yer almakta. Ayrıca sorunuz olursa yardımcı olabilirim.
Selected response from:

Elif Baykara
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2seal strength
Elif Baykara
4seal tightness
Emin Arı
4leak resistance
Baran Keki
3 +1leak tightness
altugk
5 -2Sealing strenght
Salih1946


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
leak resistance


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2018-04-25 08:43:07 GMT)
--------------------------------------------------

rica ederim.

Baran Keki
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkürler!


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
leak tightness


Explanation:
imho...

altugk
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mert Dirice: aslında bağlamda kesin olarak sıvıdan mı bahsediliyor anlaşılmıyor, ama muhtemel görünüyor, o açıdan bu en doğrusu
2 hrs
  -> Teşekkürler Mert Bey.

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
seal strength


Explanation:
Sızdırmazlık teriminin ruhsatlandırma bağlamındaki karşılığ "(container closure) integrity (CCI)"dir.

Sızdırmazlık testleri aslında ürüne ve ürün ambalajına bağlı olarak belirlenen bir grup testten oluşur.

Elinizdeki dosyada belirli bir testten söz ediliyorsa tam ifadeyi verirseniz yardımcı olabilirim. Genel olarak belirttiğiniz kadarıyla seal strength olması lazım.

Aşağıdaki linkte bazı terimler yer almakta. Ayrıca sorunuz olursa yardımcı olabilirim.


    https://www.pharmaceuticalonline.com/doc/which-test-is-appropriate-for-container-closure-integrity-0001?vm_tId=1983867&user=E9AFEF6A-3EE7-47
Elif Baykara
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  selma dogan: http://beta.rodpub.com/uploads/MDN/28475-Seal Strength and P...
1 hr
  -> Teşekkürler Selma Hanım :)

agree  Omer faruk apak: doğru
20 hrs
  -> Teşekkürler Ömer Bey.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
Sealing strenght


Explanation:
This is what I have used in past projects.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Kim Metzger: Why is 'sealing' so much better than 'seal' in this context? Please explain.
10 mins

disagree  Tim Drayton: There is no such word as "strenght".
1 hr
  -> Now you learn what you failed!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
seal tightness


Explanation:
Söz konusu olan paketleme olsaydı, seal strength daha uygun bir cevap olurdu, ama burada söz konusu olan konteyner kapağının sızdırmazlık ölçütü. Kapağın mukaveti ile sızdırmazlığı birbirleriyle bağlantılı olsa da aynı şeyler değil.
http://www.vaccineenterprise.org/sites/default/files/Asselta...

https://www.pharmaceuticalonline.com/doc/correlating-vial-se...

IMHO

Emin Arı
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish