KudoZ home » Turkish to English » Military / Defense

Piyade Tugay Komutanı

English translation: Infantry Brigade Commander


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:Piyade Tugay Komutanı
English translation:Infantry Brigade Commander
Entered by: Mine Somyurek

10:32 Apr 8, 2007
Turkish to English translations [PRO]
Military / Defense
Turkish term or phrase: Piyade Tugay Komutanı
-
Mine Somyurek
United Kingdom
Infantry Brigade Commander
Explanation:
Kendi tanımları
Selected response from:

Dilek Yigit
Turkey
Grading comment
tesekkurler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Infantry Brigade Commander
Dilek Yigit
4Infantry Brigadier
Mehmet Hascan


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Infantry Brigade Commander


Explanation:
Kendi tanımları


    Reference: http://www.jackson.army.mil/171stBDE/index.htm
    Reference: http://www.campatterbury.org/205th_cdr.htm
Dilek Yigit
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
tesekkurler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nizamettin Yigit: Bizde Tugaylar ALbay değil alt rütbeli general mevkisi. Bu nedenle http://www.army.mil/institution/organization/unitsandcommand... ya göre Division olması gerekiyor. Tümgeneral veya Tuğgeneral emri altındaki birim
6 mins
  -> Brigade= Tugay. Birlik Seviyeleri başlarındaki komuta edene gore degismez. Tugayı Tuggeneral yoksa Albay da yonetebilir. Division icin ancak Tumen karşılığı kullanılabilir. Tugaya Division demek onemli bir hata olabilir.

agree  Gulser Ozcan
1 hr
  -> teşekkürler

agree  chevirmen: Açıklama: "Tugay'a Albay tarafından komuta edilmesi çok istisnai durumlarda vekaleten olabilir". Bu gibi durumlar hem savaş esnasında çok kısa süreli olabilir hem de Tuğgeneral rütbeli bir subayın olmamasını içerebilir (imkansıza yakın bir ihtimal)
3 hrs
  -> teşekkürler

agree  ozan karakış: Makam Infantry Brigade Commander Rütbe Brigadier General
4 hrs
  -> teşekkürler

agree  Faruk Atabeyli
4 hrs
  -> teşekkürler

agree  Mehmet Hascan: http://216.239.59.104/search?q=cache:XrEMzi1cmDIJ:physics.co... Piyade Tugay Komutanı brigade&hl=en&ct=clnk&cd=10&gl=ie - http://www.ssm.gov.tr/TR/dokumantasyon/Documents/SSM_Terimle...
5 hrs
  -> teşekkürler

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Infantry Brigadier


Explanation:
http://www.google.ie/search?hl=en&q=tugay komutanı brigadier...

http://www.google.ie/search?q=infantry brigadier&hl=en&start...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-04-08 20:53:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ssm.gov.tr/TR/dokumantasyon/Documents/SSM_Terimle...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-04-08 21:01:45 GMT)
--------------------------------------------------

Ayrıca ''the Commandant of Infantry Brigade'' de denebilir.
http://www1.umn.edu/humanrts/cases/15-92-el-salvador.htm

Ayrıca, '' The Colonel-Commandant of the Infantry'' de denilebilir.
http://www.google.ie/search?hl=en&q=colonel-commandant of th...

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish