KudoZ home » Turkish to English » Other

nufus cuzdani

English translation: National ID Card


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:nufus cuzdani
English translation:National ID Card
Entered by: xxxCaner

11:12 Jun 12, 2003
Turkish to English translations [Non-PRO]
Turkish term or phrase: nufus cuzdani
nüfus cüzdani
yelis
National ID Card
Explanation:
National Identity Card
Selected response from:

xxxCaner
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5National ID CardxxxCaner
5 +1Birth Certificate
lagunali


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
National ID Card


Explanation:
National Identity Card

xxxCaner
PRO pts in pair: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selcuk Akyuz
1 min

agree  sanlev
25 mins

agree  xxxatb: identity card
26 mins

agree  Gülay Özpulat: identity card
57 mins

agree  Tore Ozcan
1 day2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Birth Certificate


Explanation:
Birth Certificate


Turkiye Cumhuriyeti Nufus Cuzdanin karsiligi, Amerika'da "Birth Certificate" tir.

Green Card ve Vatandaslik islemlerinde talep edilen en onemli evraklardan biri "Birth Certificate"tir. ABD Gocmenlik burosu "Turkiye Cumhuriyeti Nufus Cuzdani" nin terumcesini "Birth Certificate" olarak kabul eder.

Turkiye Cumhuriyeti Nufus Cuzdaninin, "Birth Certificate" olarak Tercumesi "Turkiye Cumhuriyeti Konsolosluklari" tarafindan yapilir ve ONAYLANIR.




lagunali
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner: Turkiye'de nufus cuzdani ID card olarak kullanilmasina ragmen, sadece "birth certificate"tir. Dogru tercume budur.
1 hr
  -> Tesekkurler

agree  Gaye Terzioglu-Booth: Evet nufus cuzdani. Ben de dogrusu bu derim .
2 hrs
  -> tesekkurler

agree  TurkishEnglish.com Inc.
6 hrs

disagree  Selcuk Akyuz: Türk mevzuatında nüfus cüzdanı ve doğum belgesi ayrı hukuki belgelerdir.
22 hrs
  -> Burada Turk mevzuatinda nufus cuzdaninin Ilgizce karsiligindan bahsediyorum!

disagree  xxxCaner: Türkiye'de verilen ikamet tezkerelerine de green card diyelim o zaman, alla alla !!
1 day16 hrs
  -> sende "blood group" gibi uydurmalarina devam et o zaman!!!