KudoZ home » Turkish to English » Science

Transcript'de gecen terimler

English translation: Teorik, Pratik, Kredi


22:29 Dec 1, 2003
Turkish to English translations [Non-PRO]
Science
Turkish term or phrase: Transcript'de gecen terimler
arkadaslar,
Bir transcript ceviriyorum (TUR>ENG) ve icersinde "T" "P" ve "B" diye 3 colon var. Genelde alinan dersin credit hour'uyla ilgili. Mesela T=3 P=0 B=3 Tahminim bir tanesi haftalik uygulama saati ama T, P ve B'ye bir anlam veremedim./
HELP PLEASE
MURAT TUKEL
United States
English translation:Teorik, Pratik, Kredi
Explanation:
T=Teorik (ders saati)
P=Pratik (ders saati)
B'den emin değilim ama toplam kredi gibi bir karşılığı olmalı.
Selected response from:

Ali YANDIK
Turkey
Grading comment
Cok tesekkurler Ali Bey. Cevaplariniz cok yardimci oldu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Teorik, Pratik, KrediAli YANDIK
3 +2toplam (haftalık) ders saati, Puan, Birim
Selçuk Budak
3Örnek böyle ama....
Guetta


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
toplam (haftalık) ders saati, Puan, Birim


Explanation:
Geçenlerde bir Amerikan Üniversitesine ait transkripte bu terimleri görmüştüm

(weekly hours, Credits earned, Units)

(ancak Türk üniversitelerinin puanlama sistemini çözebilmiş değilim, çünkü birbirini tutmuyor)

h.i.h.

Selçuk Budak
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 201

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner: that explanation seems accurate
29 mins

agree  shenay kharatekin: maybe
11 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Örnek böyle ama....


Explanation:
AKAD. KAYIT BAŞ. SAAT NOTSUZ SAAT BAŞARISIZ SAAT PUAN ORT
(DÖNEM) 14.0 0.0 0.0 39. 00 2.786


Guetta
France
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 7

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Teorik, Pratik, Kredi


Explanation:
T=Teorik (ders saati)
P=Pratik (ders saati)
B'den emin değilim ama toplam kredi gibi bir karşılığı olmalı.

Ali YANDIK
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 51
Grading comment
Cok tesekkurler Ali Bey. Cevaplariniz cok yardimci oldu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: mantıklı görünüyorr
4 hrs

agree  senin
2 days 4 hrs