KudoZ home » Turkish to English » Sports / Fitness / Recreation

halı saha

English translation: Artificial soccer field/turf


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:halı saha
English translation:Artificial soccer field/turf
Entered by: Umit Altug

16:13 Jun 7, 2002
Turkish to English translations [Non-PRO]
Sports / Fitness / Recreation / soccer
Turkish term or phrase: halı saha
Gençliğimizin zaman zaman “tesis yok nerede oynacağız” yakınmalarına rağmen biz bu oyuna kelimenin tam anlamıyla tutulduk. İlkin mahallenin en delikanlı ve yakışıklı abilerininin çalım ve hava attığı arenalar oldu çamurlu arsalar. Sonra iş ciddiyete bindi, koskocaman stadyumlar, neredeyse her köşe başına açılan halı sahalar taraftarları bu mekanların başından ayıramaz oldu...
sevinc altincekic
Artificial soccer field/turf
Explanation:
Astroturf bir marka olarak tüm halı sahalar için kullanılıyorsa Azra'nın önerisine katılıyorum. Fakat malzeme adı olarak kalmışsa...
Selected response from:

murat karahan
Turkey
Grading comment
teşekkür ederim:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3"Astroturf"AZRA AKARTUNA
4 +1Artificial soccer field/turf
murat karahan


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
"Astroturf"


Explanation:
Astroturf: an artificial surface used instead of grass on many football fields.
Hope this helps :o)


    Reference: http://www.firstbasesports.com/football_glossary.html
AZRA AKARTUNA
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964
1 hr
  -> sağolun

agree  b_gai
16 hrs
  -> sağolun

agree  senin
823 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Artificial soccer field/turf


Explanation:
Astroturf bir marka olarak tüm halı sahalar için kullanılıyorsa Azra'nın önerisine katılıyorum. Fakat malzeme adı olarak kalmışsa...

murat karahan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Grading comment
teşekkür ederim:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin
19 days