KudoZ home » Turkish to English » Tech/Engineering

ahşap kalıp iskelesi

English translation: wooden formwork scaffolding


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:ahşap kalıp iskelesi
English translation:wooden formwork scaffolding
Entered by: Cagri Aras

08:56 Jul 3, 2002
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Turkish term or phrase: ahşap kalıp iskelesi
inşaat
xxxNilgun Ozcan
wooden formwork scaffolding
Explanation:
http://www.emsyapi.com/
Selected response from:

Cagri Aras
Grading comment
teşekkür ederim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wooden formwork scaffolding
Cagri Aras
5woodenAdil Sönmez
4wooden/timber scaffold
1964
3wooden mold wharfshenay kharatekin


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wooden/timber scaffold


Explanation:
wooden/timber scaffold
kalıp neden bilmiyorum ama yapı iskelesi ister üzeride kalıp yapsın ister neyse ?


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-03 09:27:22 (GMT)
--------------------------------------------------

burada iskeleyi anlam dışı kullanıp kullanmadığı veya
kalıptan ne anyadığı ? önemli
bir kere beton kalıplamada iskeleye gerek olmaz ?
binanın dış yüzüne bir kalıplı giydirme sıva yapılıyorsa başka ancak bu bağlamda anlamlı olabilir bolka zaten bina içi kalıplarda iskeleye gerek ? Belki iç kısmı çok yüksek olan yapılanrda gerekir mesela otellerin giriş holleri gibi metrelerce yüksek olabilen yerlerde


--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-03 09:46:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Not
Sorular İngilizce Türkçe olarak sorulmuş ama aslında Türkçe İnglizce
ben ona göre değiştiriyorum Türkçe_ingilizceye alıyorum haberiniz ola ...

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 356

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wooden


Explanation:
scaffolding

Adil Sönmez
PRO pts in pair: 12

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wooden formwork scaffolding


Explanation:
http://www.emsyapi.com/

Cagri Aras
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 12
Grading comment
teşekkür ederim

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wooden mold wharf


Explanation:
ahşap kalıp iskelesi


    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 56