KudoZ home » Turkish to English » Tech/Engineering

senelere sari işler

English translation: turning over years


05:45 Oct 22, 2002
Turkish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Turkish term or phrase: senelere sari işler
Senelere sarkan isler anlaminda, bir yildan fazla suren isler anlaminda
Turkish Translators Group
English translation:turning over years
Explanation:
Kolay gelsin
Selected response from:

erhan ucgun
Grading comment
tesekkurler erhan bey
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1turning over yearserhan ucgun
5works /undertaking distributed over years , works /undertaking phased over years
1964
4Long termturengfr


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
turning over years


Explanation:
Kolay gelsin

erhan ucgun
PRO pts in pair: 174
Grading comment
tesekkurler erhan bey

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  1964: Turning over years ne demek ??
57 mins
  -> Projects (works degil) turning over years (that turn over for years) demek

agree  shenay kharatekin
13 hrs
  -> Teşekkürler

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Long term


Explanation:
1 yılı aşınca long term diye adlandırılır benim bildiğim, kolay gelsin

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 12:48:11 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Long term de, sarkanı pas geçmişim, referans sazan.com.tr\'ydi arkadaşlar :)))


turengfr
PRO pts in pair: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  shenay kharatekin: uzun dönem, işin sarktığnı ifade etmez
14 hrs
  -> iyi ki notu yazmışım, iyi kiiii! Ayrıca gene mail falan atmaya başladınız....kimsenin kimseyle alakası yok, hatta bazı şeylerin mantıkla falan da alakası yok ama...

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
works /undertaking distributed over years , works /undertaking phased over years


Explanation:
Eğer muhasebe olarak seneye bıkakılan olsaydı deferred kullanırdık ama burada taahhhüt edilen işin yıllara dağılımı söz kunusu .. Phase distrubuted over years veya future phases

turning over years ne demek anlamak mümkün değil??

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-22 07:04:32 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Project tüm geniş anlamlıdır ama proje içinde yıllara dağılmış işler olabilir veya proje olması bizi alakalar etmeyebilir taahhüt veya işler inşaat veya mütahhitlik sektöründe (ki sadece inşaat değil tüm taahhüt işleri) works/undertaking diye kullanılır vb..
Buradaki nokta
İş planlı olarak mı yıllara dağıtılmıştır, sarkma uzama anlamındaysa deferred veya dengi kullanılır ama turning over years ne demek anlamadım ?yıllara sari bu bağlamda yıllara dağılmış aşamalara ayrılmış demek.


1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 356

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  erhan ucgun: distribute veya phase söz konusu değil böyle bir aşama olmadan da sarkabilir..
3 mins
  -> YUkarışa dikkat ederseniz deferred terimi de var eğer aşama olmaksızın sarkma varsa bu deferred veya mauadili bir terimle karşılanır zaten senelere sari ayrıca inşaat taahhütlerinde kullanılıyor works/undertaking denir project denmez