KudoZ home » Turkish to German » Engineering (general)

izolatör hava yaprakları

German translation: Isalator-Luftklappen


12:09 Dec 16, 2010
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Verbundisolatoren
Turkish term or phrase: izolatör hava yaprakları
IEC 60815 ve bu şartnamede istenilen teknik şartların sağlanması için "izolatör hava yaprakları", altındaki kılıfa sıkıca bağlanacak ve sertleştirilecektir.
Susanne Vural
Turkey
German translation:Isalator-Luftklappen
Explanation:
Ich würde "izolatör hava yaprakları" als "Isalator-Luftklappen" übersetzen.
Und nicht als "Nichtleiter-Luftflügel".
Viel Glück :)
Selected response from:

Dagdelen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Luftklappen zur Isolierung
Haluk Erkan
4Isalator-Luftklappen
Dagdelen


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Isalator-Luftklappen


Explanation:
Ich würde "izolatör hava yaprakları" als "Isalator-Luftklappen" übersetzen.
Und nicht als "Nichtleiter-Luftflügel".
Viel Glück :)

Dagdelen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Luftklappen zur Isolierung


Explanation:
"Luftklappen zur Isolierung" kanımca en doğru yaklaşım.

Hava yaprağı >> Luftklappe
İzolatör >> Almanca'da farklı anlamları var.

http://de.wikipedia.org/wiki/Isolator

Bu nedenle "Luftklappen zur Isolierung" bence doğru seçenek.

Haluk Erkan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4