KudoZ home » Turkish to German » General / Conversation / Greetings / Letters

teminat mektubu

German translation: Garantie/Sicherheit (einer Bank)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:teminat mektubu
German translation:Garantie/Sicherheit (einer Bank)
Entered by: Tevfik Turan

20:47 May 21, 2005
Turkish to German translations [PRO]
Bus/Financial - General / Conversation / Greetings / Letters / measures
Turkish term or phrase: teminat mektubu
... bu aslında tamam da, metindeki şu çeşitlerinden üçüncüsü ne oluyor acaba:
- geçici t. m.
- kesin t. m.
- avans t. m.
Tevfik Turan
bkz aþaðýda
Explanation:
kesin teminat mektubu: Vertragserfüllungsgarantie / Leistungsgarantie
avans teminat mektubu: Anzahlungsgarantie
geçici teminat mektubu: Bietungsgarantie

Bunlarýn açýklamalarý da þu adreste mevcut:

http://www.sparkasse.de/firmenkunden/G_auslandsgeschaeft/400...
Selected response from:

sevinc altincekic
Grading comment
Çok saðolun, bu link iþime yaradý.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1bkz aþaðýdasevinc altincekic
5AnzahlungsgarantieKalyoncu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bkz aþaðýda


Explanation:
kesin teminat mektubu: Vertragserfüllungsgarantie / Leistungsgarantie
avans teminat mektubu: Anzahlungsgarantie
geçici teminat mektubu: Bietungsgarantie

Bunlarýn açýklamalarý da þu adreste mevcut:

http://www.sparkasse.de/firmenkunden/G_auslandsgeschaeft/400...

sevinc altincekic
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Çok saðolun, bu link iþime yaradý.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sabriye: Sev,inç hanım bu arada bende teşekkür etmek istedim önermiş olduğunuz link çünkü benim de çok işime yaradı:)) harikasınız
2 days9 hrs
  -> işinize yaradığına sevindim:-)

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Anzahlungsgarantie


Explanation:
Avans Teminat mektubu olarak kullanilir Almanya'da.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 49 mins (2005-05-22 10:36:32 GMT)
--------------------------------------------------

Bu arada, gecici teminat mektubunun \"Offertgarantie\" oldugunu buldum.

Kalyoncu
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 22