KudoZ home » Turkish to German » Transport / Transportation / Shipping

katlanır korkuluk

German translation: klappbare Absturzsicherung


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:katlanır korkuluk
German translation:klappbare Absturzsicherung
Entered by: Mine Somyurek

10:59 Feb 16, 2007
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Turkish term or phrase: katlanır korkuluk
-
Mine Somyurek
United Kingdom
klappbare Absturzsicherung
Explanation:
Kässbohrer internet sayfasının size yardımıcı olacacagını düşünüyorum.
Selected response from:

Gülter Beissel
Germany
Grading comment
Cok tesekkur ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5klappbare AbsturzsicherungGülter Beissel
5klappbare LKW-SchutzgeländerKalyoncu
5klappbarer Sitz
Mehmet Ocakoglu
5klappbare Geländer
(r) Duran, MBA
4bkz.
Sebla Ronayne


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bkz.


Explanation:
korkuluğun hangi maddeden yapıldığına ve şekline göre terim değişiyor:
Brüstung, Gitter, Gatter, Geländer gibi....
katlanır ise Zusammengeklappt, gefaltert vs. gibi

bekli bir örnek cümle verirseniz daha iyi olur, derim

Sebla Ronayne
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
klappbare Geländer


Explanation:
düşme tehlikesi olan yere çekilen parmaklık anlamında

(r) Duran, MBA
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
klappbarer Sitz


Explanation:
"umklappbarer Sitz" de olabilir

--------------------------------------------------
Note added at 22 Min. (2007-02-16 11:22:50 GMT)
--------------------------------------------------

doğru haklısınız, ben yanlış görmüşüm

Mehmet Ocakoglu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sebla Ronayne: sitz koltuk ama korkuluk degil!
1 min

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
klappbare LKW-Schutzgeländer


Explanation:
LKW- Schutzgeländer

--------------------------------------------------
Note added at 45 Min. (2007-02-16 11:45:42 GMT)
--------------------------------------------------

veya Schuzgeländer klappbar şeklinde de yayılabilir

Kalyoncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
klappbare Absturzsicherung


Explanation:
Kässbohrer internet sayfasının size yardımıcı olacacagını düşünüyorum.


    Reference: http://www.kaessbohrer.com/html/stb_41.html
Gülter Beissel
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Cok tesekkur ederim.