KudoZ home » Turkish to German » Transport / Transportation / Shipping

sıkıştırma mekanizması

German translation: Spannmechanismus


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:sıkıştırma mekanizması
German translation:Spannmechanismus
Entered by: Mine Somyurek

11:31 Feb 19, 2007
Turkish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
Turkish term or phrase: sıkıştırma mekanizması
Cam taşımacılığında kullanılan treylerin özelliklerinden biri. Cümlenin tamamı şöyle:

"Bağımsız dingilleri, ayaklı/ayaksız cam sehpası ile taşıma yapabilme alternatifi, özel Talson tasarımı sıkıştırma mekanizması ve hidrolik king pimi ile Talson Cam Taşıyıcı farklı boyutlardaki yassı camları güvenle taşır"

Tesekkurler.
Mine Somyurek
United Kingdom
Spannmechanismus
Explanation:
Ya da "Spannverschluss"
Selected response from:

Gülter Beissel
Germany
Grading comment
Cok tesekkurler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5asagiya bkz.Kalyoncu
5Spannvorrichtung, fturtrans
4SpannmechanismusGülter Beissel


Discussion entries: 2





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
asagiya bkz.


Explanation:
cam transprotu sırasında camları bağlamak için kullanılan iki tür sıkıştırma sistemi mevcut:
[Spanngurte ve Spannstangen]
Bunlarda biri kastediliyor olsa gerek diye düşünüyorum ben.
Şayet elinizde resimli bilgi varsa, hangisi olduğuna karar verebilirsiniz belki. Kolay gelsin

--------------------------------------------------
Note added at 49 Min. (2007-02-19 12:21:20 GMT)
--------------------------------------------------

King pimi = Königszapfen

Kalyoncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Spannmechanismus


Explanation:
Ya da "Spannverschluss"


    Reference: http://www.wb-fahrzeugbau.de/glastransportsysteme.html
Gülter Beissel
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Cok tesekkurler.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sıkıştırma mekanizması / sıkıştırma düzeneği
Spannvorrichtung, f


Explanation:
Yaptığınız çevirinin daha önce Almanca'dan Türkçe'ye çevrilmiş bir metin olduğunu sanıyorum. Verdiğim Linkte, önerdiğim kelimenin bağlam içinde doğru olduğunu göreceksiniz.


Example sentence(s):
  • Das Glas wird mit Hilfe von Saugnäpfen in einer Spannvorrichtung festgehalten.

    Reference: http://www.piab.com/Templates/Page.aspx?id=6391
turtrans
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4