KudoZ home » Turkish to Russian » Food & Drink

kesme dondurma

Russian translation: нарезное мороженное по-турецкий


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Turkish term or phrase:kesme dondurma
Russian translation:нарезное мороженное по-турецкий
Entered by: asyatercume

13:53 Feb 7, 2012
Turkish to Russian translations [Non-PRO]
Marketing - Food & Drink / cafe
Turkish term or phrase: kesme dondurma
"kesme dondurma"
asyatercume
Turkey
нарезное мороженное
Explanation:
Bence "Kesme Dondurma" yani "нарезное мороженное"uygundur.Eğer illede kapsamlı olarak çevrilecekse "Türk usulü kesme dondurma" yani "Нарезное мороженное по-турецкий".Burada "по-турецкий" ,"Türk usulü" anlamında kullanılıyor.
Selected response from:

eyup bakıs
Russian Federation
Grading comment
thank you very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5турецкое мороженое (Кесме)
Yigit Ati
5Твердое мороженое по-турецкийAli Bayraktar
4нарезное мороженное
eyup bakıs


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
турецкое мороженое (Кесме)


Explanation:
Колотый лед ve şeker var ama bu sıfat kesme dondurma için kullanılabilir mi emin değilim.

Okuduğum bilgilere göre, kesme dondurma denmesinin sebebi, dondurmanın çatal ve bıçak kullanılarak yeniliyor olması.

Ben olsam Türk Dondurması deyip parantez içinde Kiril Alfabesi ile Kesme yazardım.

Yigit Ati
Turkey
Native speaker of: Turkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Твердое мороженое по-турецкий


Explanation:
Türk usulü sert dondurma.
Bu tanım, tam anlamıyla iş görür.

Ali Bayraktar
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
нарезное мороженное


Explanation:
Bence "Kesme Dondurma" yani "нарезное мороженное"uygundur.Eğer illede kapsamlı olarak çevrilecekse "Türk usulü kesme dondurma" yani "Нарезное мороженное по-турецкий".Burada "по-турецкий" ,"Türk usulü" anlamında kullanılıyor.

Example sentence(s):
  • Kesme Dondurma
  • нарезное мороженное
eyup bakıs
Russian Federation
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Grading comment
thank you very much