СБ, що забезпечують

English translation: safety support system

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:СБ, що забезпечують
English translation:safety support system
Entered by: Victoria Batarchuk

16:55 Feb 1, 2018
Ukrainian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Заміна існуючих дизель-генераторів
Ukrainian term or phrase: СБ, що забезпечують
Порівняння за технічно-економічними показниками виконати, як мінімум, за наступними складовими:
• технічні показники обладнання;
• вимоги до СБ, що забезпечують;
• показники надійності;
• вимоги до витратних матеріалів при експлуатації, виконанні ремонтів;
• вимоги до обсягу реконструкції будівельних конструкцій;
• вимоги до обсягу реконструкції/технічного переоснащення обладнання СБ, що забезпечують.
Alexander Alexandrov
Russian Federation
safety support system
Explanation:
СБ - система безпеки

СБ, що забезпечують (укр.) = обеспечивающие системі безопасности (рус.)

Обеспечивающая система безопасности (safety system support features): Комплекс оборудования, которое обеспечивает выполнение функций, таких как охлаждение, смазка и электроснабжение, требуемых для системы защиты и исполнительных устройств систем безопасности.

(Руководство по безопасности МАГАТЭ NS-G-1.3)
https://normative_reference_dictionary.academic.ru/42428/

По ссылке выше там еще features добавлено, но я считаю, в Вашем контексте оно лишнее.

http://qoo.by/3LLu



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-02-01 18:12:26 GMT)
--------------------------------------------------

Не "системі", а "системы" (описка).
Selected response from:

Victoria Batarchuk
Ukraine
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1safety support system
Victoria Batarchuk
3Security Service provides
Vladyslav Golovaty


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Security Service provides


Explanation:
Служба безпеки (СБ) підприємства створюється наказом директора з метою захисту економічних інтересів підприємства і забезпечення максимальної безпеки його діяльності як суб'єкта ринкових відносин.http://pidruchniki.com/1766052242151/menedzhment/organizatsi...

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
safety support system


Explanation:
СБ - система безпеки

СБ, що забезпечують (укр.) = обеспечивающие системі безопасности (рус.)

Обеспечивающая система безопасности (safety system support features): Комплекс оборудования, которое обеспечивает выполнение функций, таких как охлаждение, смазка и электроснабжение, требуемых для системы защиты и исполнительных устройств систем безопасности.

(Руководство по безопасности МАГАТЭ NS-G-1.3)
https://normative_reference_dictionary.academic.ru/42428/

По ссылке выше там еще features добавлено, но я считаю, в Вашем контексте оно лишнее.

http://qoo.by/3LLu



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-02-01 18:12:26 GMT)
--------------------------------------------------

Не "системі", а "системы" (описка).

Victoria Batarchuk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vadym Urasov
15 mins
  -> Дякую!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search