ХМНО

Ukrainian translation: Харківський міський нотаріальний округ

18:36 Aug 15, 2012
Ukrainian to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Ukrainian term or phrase: ХМНО
Написано: приватним нотаріусом ХМНО. Х - видимо Харьковский/ая/ое...
Расшифруйте пожалуйста
Daria-Darya
Ukrainian translation:Харківський міський нотаріальний округ
Explanation:
...нотаріус Харківського міського нотаріального округу...

Приватному нотаріусу ХМНО. ... ++ ++++ 2006 року я, Єрьоменко В.В., приватний нотаріус Харківського міського нотаріального округу, засвідчую справжність підпису гр. Крох Ганни Олексіївни, який зроблено у моїй присутності. ...
notaries.org.ua/info/169 16
Selected response from:

Yaroslava Tymoshchuk
Grading comment
спасибо вам большое, не знаю почему сама не додумалась :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Харківський міський нотаріальний округ
Yaroslava Tymoshchuk
3Харківський міський нотаріальний округ
Vassyl Trylis


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Харківський міський нотаріальний округ


Explanation:
...нотаріус Харківського міського нотаріального округу...

Приватному нотаріусу ХМНО. ... ++ ++++ 2006 року я, Єрьоменко В.В., приватний нотаріус Харківського міського нотаріального округу, засвідчую справжність підпису гр. Крох Ганни Олексіївни, який зроблено у моїй присутності. ...
notaries.org.ua/info/169 16

Yaroslava Tymoshchuk
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
спасибо вам большое, не знаю почему сама не додумалась :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarema
19 mins
  -> Дякую:)

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Харківський міський нотаріальний округ


Explanation:
[DOC]
Харківський міський нотаріальний округ
www.yurradnik.com.ua/.../dogovor_gazeta.doc - Translate this page
File Format: Microsoft Word - Quick View
ДОГОВІР. Місто Харків, третього липня. дві тисячі шостого року. Ми, нижчепідписані: Товариство з обмеженою відповідальністю «ООО» ...

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search