KudoZ home » Ukrainian » Geography

громадянин/громадянка Андорри

Ukrainian translation: андорець/андорянка/андоряни(андорці)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:громадянин/громадянка Андорри
Ukrainian translation:андорець/андорянка/андоряни(андорці)
Entered by: Nadiya Kyrylenko

14:10 Oct 26, 2006
Ukrainian to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Geography / Национальность/гражданство
Ukrainian term or phrase: громадянин/громадянка Андорри
переклад інтернет-сторінки. Один з підрозділів - вибір країни, мови, громадянства/національності (хоча національність тут є мабуть зайвою). Країна - Андорра. Князівство. Як назвати мешканців цього князівства? Приклад: Україна-українська-українець/українка.
Nadiya Kyrylenko
Germany
андорець/андорянка/андоряни(андорці)?
Explanation:
Це та царина вкраїнської мови, де кожен сам собі гетьман. От мені андорка вухо ріже до болю. Кури, здається, такі є. Чи то коти? Чи то ангорки? Ну, та все одно погано.
Воно, звичайно, було б легше, коли б прийшов якийсь фюрер і на підставі "Марксизма и основ языкознания" впорядкував український словник раз назавжди. Андоррячка, і всьо (наприклад).
А так доводиться сушити голову.
А мені точно сподобалась би андорянка. Якби ж я трохи молодший.
Selected response from:

Vassyl Trylis
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2андорець/андорянка/андоряни(андорці)?Vassyl Trylis
2андорець/андорка
Kirill Semenov


Discussion entries: 6





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
андорець/андорка


Explanation:
Андора, менi здаэться, не АндоРРа.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2006-10-26 14:26:29 GMT)
--------------------------------------------------

Мабуть, але навiщо подвiйне "р", не розумiю. Хоч там як, Ви питали про громадян цього князiства.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-26 15:11:35 GMT)
--------------------------------------------------

Я проверил в русском: "андоррец" (что более-менее логично) и "андоррка" (лично мне режет глаз, я бы предположил "андорка" всё-таки).

Kirill Semenov
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: зазирнула в нібито новий словник - "Андорра"... Дякую за відповідь.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
андорець/андорянка/андоряни(андорці)?


Explanation:
Це та царина вкраїнської мови, де кожен сам собі гетьман. От мені андорка вухо ріже до болю. Кури, здається, такі є. Чи то коти? Чи то ангорки? Ну, та все одно погано.
Воно, звичайно, було б легше, коли б прийшов якийсь фюрер і на підставі "Марксизма и основ языкознания" впорядкував український словник раз назавжди. Андоррячка, і всьо (наприклад).
А так доводиться сушити голову.
А мені точно сподобалась би андорянка. Якби ж я трохи молодший.

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kirill Semenov: ото б, пане Василю, мабуть навели б лад у тiєї Андоррi! Теж менi, князiство! Царя на них немає, ось що. :) Але про "андорянку" то Ви поплутали. То Ротару спiває: "Андо-андо-рянка-а-а, красавиця циганка-а-а.." там ще далi "до нас на андорОк", щось таке
30 mins
  -> Нічого я не плутав. Андорянки всі гарні, а Ротару я ніколи не слухаю, бо вона яничарка та ще й співає погано:).

agree  Valentinas & Halina Kulinic
14 hrs
  -> Дякую!