KudoZ home » Ukrainian » Geography

латиська / латвійська

Ukrainian translation: мова - латиська; громадяни, товари тощо - латвійські/латиські


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:латиська / латвійська
Ukrainian translation:мова - латиська; громадяни, товари тощо - латвійські/латиські
Entered by: Nadiya Kyrylenko

21:42 Oct 26, 2006
Ukrainian to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Geography / Національність/громадянство/мова
Ukrainian term or phrase: латиська / латвійська
знов мій словник пропонує обидва варіанти як переклад прикметника. Може стосовно Л. мови існує "правильний" варіант?
Nadiya Kyrylenko
Germany
мова - латиська; громадяни, товари тощо - латвійські/латиські
Explanation:
Латиська - стосується етносу та мови. Від "латиші", а не "латвійці". А те, що стосується країни, краще назвати латвійським, бо країна - Латвія. (А не "Латишія" :)))) )

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-10-27 01:28:03 GMT)
--------------------------------------------------

Короче кажучи, це як "русские" та "россияне"...
Selected response from:

Marta Argat
Grading comment
Щиро дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4мова - латиська; громадяни, товари тощо - латвійські/латиські
Marta Argat
4 +2латиська
Natalie


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
латиська


Explanation:
Про латвійську мову я особисто нiкола не чула :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-10-26 23:30:20 GMT)
--------------------------------------------------

нiколИ 8-))

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kirill Semenov
15 hrs

agree  Maksym Kozub
1940 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
латиська/латвійська
мова - латиська; громадяни, товари тощо - латвійські/латиські


Explanation:
Латиська - стосується етносу та мови. Від "латиші", а не "латвійці". А те, що стосується країни, краще назвати латвійським, бо країна - Латвія. (А не "Латишія" :)))) )

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-10-27 01:28:03 GMT)
--------------------------------------------------

Короче кажучи, це як "русские" та "россияне"...

Marta Argat
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Щиро дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  _Alena
5 hrs
  -> дякую!

agree  Valentinas & Halina Kulinic
6 hrs
  -> дякую!

agree  Kirill Semenov
13 hrs
  -> дякую!

agree  Maksym Kozub
1940 days