International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

"Ленсов" чи "Лєнсов"?

Ukrainian translation: Лєнсов

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:"Ленсов" чи "Лєнсов"?
Ukrainian translation:Лєнсов
Entered by: _Alena

12:02 Apr 21, 2005
Ukrainian to Ukrainian translations [Non-PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
Ukrainian term or phrase: "Ленсов" чи "Лєнсов"?
У 2003 році петроградський академічний театр "Ленсов" дочекався білих ночей і у тристолітню річницю свого міста поставив мою п'єсу "Коротка історія людства".

Щиро дякую!
_Alena
Ukraine
Лєнсов
Explanation:
Гадаю, так. Памятаю пісню "Ш Лєнін завжди молодий, і т,д, ..."

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-04-21 12:08:59 GMT)
--------------------------------------------------

Вибачаюсь, \"І Лєнін завжди ... \"

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-21 12:14:51 GMT)
--------------------------------------------------

Улас Самчук. ВОЛИНЬ.
... На це питання ніхто не збирається відповідати, бо його давно вияснив Карло Маркс і Володимир Лєнін. ...
www.geocities.com/doctorpro2002/samchuk/volun__68.htm

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2005-04-21 12:26:40 GMT)
--------------------------------------------------

KINOKOLO.UA - Новини
... зокрема, “Лєнін у Жовтні” (1937), “Лєнін у 1918 році” (1939) Міхаіла Ромма, “Вона захищає Батьківщину” (1943) Фрідріха Ермлера та ін.). ...
www.kinokolo.ua/up/news.php?id=224

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-04-21 12:31:15 GMT)
--------------------------------------------------

ТЕАТР З ПІВНІЧНОЇ СТОЛИЦІ
ГАСТРОЛІ ... ЛЄНСОВЄТА В КИЄВІ. ...
www.zn.kiev.ua/nn/show/435/37901/

ДВАДЦЯТЬ ШіСТЬ СТОЛіТЬ ПОТОМУ.... ...
... театр ім. Лєнсовєта. Спектакль ... театру ім. Лєнсовєта «Калігула» А.Камю. ...
www.zn.kiev.ua/nn/show/301/27765/

До Києва завітав театр Лєнсовєта ...
... Культура. До Києва завітав театр Лєнсовєта. ...
ictv.ua/content/publications/culture/lensovet_ua.html

Високий Замок ::: Аліса Фрейндліх ...
... відомим режисером, який багато років був художнім керівником театру імені “Лєнсовєта ...
www.wz.lviv.ua/print.php?atid=31463

Високий Замок - щоденна суспільно ...
... Лєнсовєта, яка відома нашим телеглядачам як Маша Швецова з серіалу “Таємниці слідства ...
www.wz.lviv.ua/pages.php?ac=arch&atid=26390
[DOC] Київ-прес

... До 300-ліття Санкт-Петербургу. Театр ім.Лєнсовєта. В.Набоков, «Король, Дама, Валет». ...
www.unian.net/download/ukr/kpress/pres827u.doc


--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2005-04-21 12:52:36 GMT)
--------------------------------------------------

Львівська Газета - Щоденна історія
... постанову ЦК КПРС від 14 серпня 1946 року про журнали “Зірка” та “Лєнінград”. ...
www.gazeta.lviv.ua/2003/10/ 20/NewspaperArticle.2003-10-19.2011
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Правду кажучи, просто за інтуіцією я б написала Ленін, Ленінград, Ленрада, але Лєнсовєт. А виявляється, вона співпадає з новими правилами!:-) Щиро дякую усім, в першу чергу Василю. Мабуть, Кирил має рацію, питання рівня ПРО.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Ленсов
Kirill Semenov
4Лєнсов
Ludwig Chekhovtsov


Discussion entries: 4





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Ленсов


Explanation:
Якщо "Ленiн" або "Ленiнград", тож, мабуть, "Ленсов". ;-)

Kirill Semenov
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie: Це ж очевидно
33 mins

agree  Jarema: Однозначно.
55 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Лєнсов


Explanation:
Гадаю, так. Памятаю пісню "Ш Лєнін завжди молодий, і т,д, ..."

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-04-21 12:08:59 GMT)
--------------------------------------------------

Вибачаюсь, \"І Лєнін завжди ... \"

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-21 12:14:51 GMT)
--------------------------------------------------

Улас Самчук. ВОЛИНЬ.
... На це питання ніхто не збирається відповідати, бо його давно вияснив Карло Маркс і Володимир Лєнін. ...
www.geocities.com/doctorpro2002/samchuk/volun__68.htm

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2005-04-21 12:26:40 GMT)
--------------------------------------------------

KINOKOLO.UA - Новини
... зокрема, “Лєнін у Жовтні” (1937), “Лєнін у 1918 році” (1939) Міхаіла Ромма, “Вона захищає Батьківщину” (1943) Фрідріха Ермлера та ін.). ...
www.kinokolo.ua/up/news.php?id=224

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-04-21 12:31:15 GMT)
--------------------------------------------------

ТЕАТР З ПІВНІЧНОЇ СТОЛИЦІ
ГАСТРОЛІ ... ЛЄНСОВЄТА В КИЄВІ. ...
www.zn.kiev.ua/nn/show/435/37901/

ДВАДЦЯТЬ ШіСТЬ СТОЛіТЬ ПОТОМУ.... ...
... театр ім. Лєнсовєта. Спектакль ... театру ім. Лєнсовєта «Калігула» А.Камю. ...
www.zn.kiev.ua/nn/show/301/27765/

До Києва завітав театр Лєнсовєта ...
... Культура. До Києва завітав театр Лєнсовєта. ...
ictv.ua/content/publications/culture/lensovet_ua.html

Високий Замок ::: Аліса Фрейндліх ...
... відомим режисером, який багато років був художнім керівником театру імені “Лєнсовєта ...
www.wz.lviv.ua/print.php?atid=31463

Високий Замок - щоденна суспільно ...
... Лєнсовєта, яка відома нашим телеглядачам як Маша Швецова з серіалу “Таємниці слідства ...
www.wz.lviv.ua/pages.php?ac=arch&atid=26390
[DOC] Київ-прес

... До 300-ліття Санкт-Петербургу. Театр ім.Лєнсовєта. В.Набоков, «Король, Дама, Валет». ...
www.unian.net/download/ukr/kpress/pres827u.doc


--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2005-04-21 12:52:36 GMT)
--------------------------------------------------

Львівська Газета - Щоденна історія
... постанову ЦК КПРС від 14 серпня 1946 року про журнали “Зірка” та “Лєнінград”. ...
www.gazeta.lviv.ua/2003/10/ 20/NewspaperArticle.2003-10-19.2011

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 1
Grading comment
Правду кажучи, просто за інтуіцією я б написала Ленін, Ленінград, Ленрада, але Лєнсовєт. А виявляється, вона співпадає з новими правилами!:-) Щиро дякую усім, в першу чергу Василю. Мабуть, Кирил має рацію, питання рівня ПРО.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Natalie: Вибачте, Людвигу, але ж хiба пишеться "Лєнiнград"? Що ви!
33 mins
  -> Ну, що Ви, Наталі, ще й як пишеться, подивіться, будь ласка, хочби в Гуглі.

agree  Vassyl Trylis: Саме так, Лєнсов, якщо його брати в лапки. А якщо не брати, то театр Ленради. А ще можна - теарт (ім.) Лєнсовєта - за новими правилами (яких я терпіти не можу).
1 hr
  -> Дякую, Василю ! А що, за новими правилами, дійсно, треба писати "теАрт" (від слова Арт) ?! - ("шучу, конешно")




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search