KudoZ home » Ukrainian » Tech/Engineering

4 гвинти/гвинта

Ukrainian translation: відпустіть чотири упорних гвинти


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:отпустите четыре упорных винта
Ukrainian translation:відпустіть чотири упорних гвинти
Entered by: Oksana Kornitskaja

06:04 Dec 9, 2003
Ukrainian to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering
Ukrainian term or phrase: 4 гвинти/гвинта
Відпустіть 4 упорних гвинти / гвинта ??
Oksana Kornitskaja
відпустіть чотири упорних гвинти
Explanation:
СУДНОБУДУВАННЯ UKRSPETSEXPORT
... два з них пускають у хiд один передаточний та чотири осьових гвинти, ...
use-weapon.astral.kiev.ua/ukraine/ship_zubr.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-09 11:13:18 (GMT)
--------------------------------------------------

вимагає Конституція.
... чотири гвинти закручуємо - і ...
www.rada.kiev.ua/zakon/skl3/BUL142/11_2.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-09 11:18:27 (GMT)
--------------------------------------------------

Морська Держава :: Головна сторiнка - ...
... Два бортових гвинти діаметром 1,72 метра ...
fleet.sebastopol.ua/morskaderzhava/ index.php?article_to_view=3

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 22:48:51 (GMT)
--------------------------------------------------

КРАЇНИ СВІТУ - Нотатки мандрівника
... Пощастило знайти чотири білих гриби і з півтора
десятки підберезовиків-підосиновиків. ...
svit.ukrinform.com:8101/notes5.shtml

Узбекистан
... до 1991 року в Узбекистані було збудовано лише
чотири великих текстильних комбінати ...
news.ukrinform.com.ua:8101/States/Uzb/econom.html

Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1гвинти
Jarema
4відпустіть чотири упорних гвинтиLudwig Chekhovtsov
4упорні гвинти
Vladimir Dubisskiy


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
4 гвинти/гвинта
гвинти


Explanation:
гвинти.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-09 06:15:02 GMT)
--------------------------------------------------

Бо в даному випадку - після числівника - іменник стоїть в називному відмінку.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2003-12-09 06:17:50 GMT)
--------------------------------------------------

Відмінювання іменників другої відміни
Відмінкові форми іменників другої відміни
Тверда група
http://www.philolog.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/imen/f2.htm
ВІДМІНОК ОДНИНА МНОЖИНА
НАЗИВНИЙ степ- батьк-о степ-и батьк-и

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2003-12-09 06:47:19 GMT)
--------------------------------------------------

Відповів, а потім побачив, що таки ж в знахідному.:-(

Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 82

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sergey Strakhov
57 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
4 гвинти/гвинта
упорні гвинти


Explanation:
На мій погляд:
Відпустіть (що?) 4 упорні гвинти ( не "упорних")
можна написати також -
Відпустити .... упорні гвинти


Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 13

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
відпустіть чотири упорних гвинти


Explanation:
СУДНОБУДУВАННЯ UKRSPETSEXPORT
... два з них пускають у хiд один передаточний та чотири осьових гвинти, ...
use-weapon.astral.kiev.ua/ukraine/ship_zubr.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-09 11:13:18 (GMT)
--------------------------------------------------

вимагає Конституція.
... чотири гвинти закручуємо - і ...
www.rada.kiev.ua/zakon/skl3/BUL142/11_2.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-09 11:18:27 (GMT)
--------------------------------------------------

Морська Держава :: Головна сторiнка - ...
... Два бортових гвинти діаметром 1,72 метра ...
fleet.sebastopol.ua/morskaderzhava/ index.php?article_to_view=3

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-11 22:48:51 (GMT)
--------------------------------------------------

КРАЇНИ СВІТУ - Нотатки мандрівника
... Пощастило знайти чотири білих гриби і з півтора
десятки підберезовиків-підосиновиків. ...
svit.ukrinform.com:8101/notes5.shtml

Узбекистан
... до 1991 року в Узбекистані було збудовано лише
чотири великих текстильних комбінати ...
news.ukrinform.com.ua:8101/States/Uzb/econom.html



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 41
Grading comment
Дякую!