KudoZ home » Ukrainian to English » Marketing / Market Research

громадські приймальні партії

English translation: constituency office


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:громадська приймальня партії
English translation:constituency office
Entered by: Marina Aleyeva

00:18 Dec 30, 2005
Ukrainian to English translations [PRO]
Social Sciences - Marketing / Market Research
Ukrainian term or phrase: громадські приймальні партії
What is "громадські приймальні партії"? This is the sentence:
"У 20 районах області створені громадські приймальні партії "Народний Союз Наша Україна"

Sincerely,

Svetlana Ball
Svetlana Ball
Party XXX constituency offices
Explanation:
232,000 hits on Google

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 57 mins (2005-12-30 12:15:35 GMT)
--------------------------------------------------

Про surgery і constituency office:

Alan Campbell, MP, holds regular surgeries every Friday by appointment ***at his constituency office*** at 99 Howard Street, North Shields
http://www.alancampbellmp.co.uk/contact.html
Selected response from:

Marina Aleyeva
Ukraine
Grading comment
Dear marina,

Thnaks! My editor agreed with your version.

Thnaks a lot!

Sincerely,

Svetlana
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Party XXX constituency offices
Marina Aleyeva
4 +2party surgeries (in the UK)
Larissa Dinsley
4party['s] outreach office[s]
Vladimir Dubisskiy


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
громадські приймальні партії
party['s] outreach office[s]


Explanation:
And about a year ago, New York's state party unveiled an outreach center in a
... Luis Martinez stopped by the **Republican outreach office** to check on his ...
www.businessweek.com/magazine/ content/04_28/b3891112.htm

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 5 mins (2005-12-30 08:24:03 GMT)
--------------------------------------------------

Пояснення моє:
громадські приймальні партії - це партійні представництва на місцях, де партфункціонери або їх представники роз"яснюють місцевим жителям політику та погляди партії з того чи іншого питання, показують, що б вони могли зробити у тому чи іншому напрямку, щоб допомогти людям у вирішенні їх проблем.

Vladimir Dubisskiy
United States
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Larissa Dinsley: Ви маєте на увазі партійні осередки, а не громадські приймальні.
3 hrs
  -> i believe this is one place, like громадські приймальні exist right within партійні осередки.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
громадські приймальні партії
party surgeries (in the UK)


Explanation:
In the UK, they are called "party surgeries".

Huddersfield Liberal PartyLiberal Party Surgeries are as follows:. The New Church, The Grove, Long Lane, Dalton - Saturday mornings 10.00 - 11.00. Alternative surgeries are rotated ...
www.huddersfieldliberalparty.motime.com/ - 15k

http://www.ngplus.com.ua/ngplus/2004-06-11/society/40c9b5148...
Сьогодні в Україні вже працюють одна республіканська, 24 обласних і 396 їх відділень громадських приймалень. З плином часу громадські приймальні набули авторитету та довіри серед громадян. Як розповідає завідуюча обласною Закарпатською громадською приймальнею Алла Діденко, "сьогодні громадська приймальня відіграє чи не основну роль у створенні позитивного іміджу партії, адже багато питань, пов-язаних із захистом прав і свобод людини, соціальним благополуччям і матеріальною підтримкою були вирішені позитивно". Довіра громадян підтверджується також численними зверненнями по допомогу. Наприклад, за весь період роботи ЦГП її фахівці надали консультації 10569 громадянам.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 8 mins (2005-12-30 04:27:01 GMT)
--------------------------------------------------

The Westcombe Park Directoy
Conservative Party Surgery:. Ring 020 8858 9676 to arrange meeting. In writing,
all can be contacted at: Greenwich Council, Town Hall, Wellington Street, ...
www.gold.ac.uk/world/wnews/wsdirectory.html - 19k

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 21 mins (2005-12-30 08:39:43 GMT)
--------------------------------------------------

Не згодна з Володимиром, тому що до громадських приймальних громадяни звераються за допомогою, із скаргами, тощо, а не просто за інформацією.

У рамках всеукраїнського проекту "Правовий всеобуч" практично в усіх регіонах України працюють громадські приймальні парламентської фракції СДПУ(О), де кожний бажаючий може безкоштовно отримати кваліфіковану допомогу юристів з правових та соціальних питань. На сьогодні таких центрів правової допомоги від СДПУ(О) - 421. У центральному офісі СДПУ(О) двічі на місяць ведуть прийом громадян члени фракції СДПУ(О) у Верховній Раді України. Прийом громадян депутатами різних рівнів сьогодні організовано в усіх громадських приймальнях на рівні областей і районів.
http://www.sdpuo.org.ua/about/facts/407154a28e58b/


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 28 mins (2005-12-30 08:46:54 GMT)
--------------------------------------------------

Те, що Володимир має на увазі, має назву "партійні осередки" на відміну ві "громадські приймальні".

***Громадські приймальні*** являють собою офіси, де громадяни можуть отримати кваліфіковану допомогу з правових та соціальних питань, пораду юриста щодо застосування чи тлумачення статті закону, відповіді на проблемні питання з особистого досвіду. За окремим графіком прийом відвідувачів ведуть і самі депутати.

Партійні осередки. Ці організації забезпечують представництво партії в регіонах і фактично здійснюють позиціонування та рекламу партії на рівні конкретного регіону через проведення різноманітних акцій, заходів, організацію свят, поширення інформації про партію тощо.
http://www.deputat.org.ua/?art=1132133224

Larissa Dinsley
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ganaa444
4 hrs

agree  Rusinterp: for the UK - yes
1 day1 hr

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
громадські приймальні партії
Party XXX constituency offices


Explanation:
232,000 hits on Google

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs 57 mins (2005-12-30 12:15:35 GMT)
--------------------------------------------------

Про surgery і constituency office:

Alan Campbell, MP, holds regular surgeries every Friday by appointment ***at his constituency office*** at 99 Howard Street, North Shields
http://www.alancampbellmp.co.uk/contact.html

Marina Aleyeva
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dear marina,

Thnaks! My editor agreed with your version.

Thnaks a lot!

Sincerely,

Svetlana

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Solomia
3 hrs
  -> Thank you

neutral  Larissa Dinsley: це скоріше "місцеве представництво". Зовсім не обов'язково!
4 hrs
  -> surgery - це процес прийому, а місце, де відбувається прийом, - це constituency office.

agree  Rusinterp: possible
1 day4 hrs
  -> Thank you