KudoZ home » Ukrainian to English » Medical (general)

ЛФВ (медична дисципліна)

English translation: лікувальне фізвиховання ~ remedial gymnastics; exercise therapy


22:43 Nov 24, 2008
Ukrainian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Ukrainian term or phrase: ЛФВ (медична дисципліна)
ЛФВ - що це може бути? Ця дисципліна вивчається на 6 курсі мед. універа. Дякую за допомогу!
Evgenia mussuri
United States
English translation:лікувальне фізвиховання ~ remedial gymnastics; exercise therapy
Explanation:
Центральна поліклініка МВС України

відділення реабілітаційного лікування пропонує лікувальне фізвиховання, масаж, фізіотерапію, з індивідуальним, комплексним підбором лікування; ...

http://health.centrmia.gov.ua/cpua.htm -
Selected response from:

Alexander Onishko
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1лікувальне фізвиховання ~ remedial gymnastics; exercise therapy
Alexander Onishko
3можливо, ЛФК? = лікувальна фізична культура => excercise therapy
Maksym Nevzorov


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
лікувальне фізвиховання ~ remedial gymnastics; exercise therapy


Explanation:
Центральна поліклініка МВС України

відділення реабілітаційного лікування пропонує лікувальне фізвиховання, масаж, фізіотерапію, з індивідуальним, комплексним підбором лікування; ...

http://health.centrmia.gov.ua/cpua.htm -

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Дякую!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mykhailo Kolaichuk
6 hrs
  -> Дуже дякую!

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
можливо, ЛФК? = лікувальна фізична культура => excercise therapy


Explanation:
Можливо, в тексті помилка? Чи текст рукописний?

Якщо ж це дійсно ЛФВ, то єдине, що мені зараз спадає на думку - це "лікувальне фізвиховання", можливо, як поганий переклад з російської тієї самої "лечебной физкультуры".

Maksym Nevzorov
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 36