KudoZ home » Ukrainian to German » Other

молодший спеціаліст-технолог

German translation: Ich wuerde folgendes vorschlagen

15:04 Jan 27, 2003
Ukrainian to German translations [PRO]
Ukrainian term or phrase: молодший спеціаліст-технолог
Вічно ломаю собі голову, коли перекладаю "Дипломи молодшого спеціаліста"... До цього часу нічого розумного не придумалося...
orbis
Germany
German translation:Ich wuerde folgendes vorschlagen
Explanation:
Diplom-Technologe (Diplom I).
Das Wort molodschyj macht eben den Unterschied zwischen den deutschen DI und DII aus.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 15:55:45 (GMT)
--------------------------------------------------

3. Âèù³ çàêëàäè îñâ³òè çä³éñíþþòü ï³äãîòîâêó ôàõ³âö³â çà òàêèìè îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèìè ð³âíÿìè: ìîëîäøèé ñïåö³àë³ñò - çàáåçïå÷óþòü òåõí³êóìè, ó÷èëèùà, ³íø³ âèù³ çàêëàäè îñâ³òè ïåðøîãî ð³âíÿ àêðåäèòàö³¿; áàêàëàâð - çàáåçïå÷óþòü êîëåäæ³, ³íø³ âèù³ çàêëàäè îñâ³òè äðóãîãî ð³âíÿ àêðåäèòàö³¿; ñïåö³àë³ñò, ìàã³ñòð - çàáåçïå÷óþòü âèù³ çàêëàäè îñâ³òè òðåòüîãî ³ ÷åòâåðòîãî ð³âí³â àêðåäèòàö³¿.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 15:57:39 (GMT)
--------------------------------------------------

Ìîëîäøèé ñïåö³àë³ñò - îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü âèùî¿ îñâ³òè îñîáè, ÿêà íà îñíîâ³ ïîâíî¿ çàãàëüíî¿ ñåðåäíüî¿ îñâ³òè çäîáóëà íåïîâíó âèùó îñâ³òó, ñïåö³àëüí³ óì³ííÿ òà çíàííÿ, äîñòàòí³ äëÿ çä³éñíåííÿ âèðîáíè÷èõ ôóíêö³é ïåâíîãî ð³âíÿ ïðîôåñ³éíî¿ ä³ÿëüíîñò³, ùî ïåðåäáà÷åí³ äëÿ ïåðâèííèõ ïîñàä ó ïåâíîìó âèä³ åêîíîì³÷íî¿ ä³ÿëüíîñò³. Îñîáè, ÿê³ ìàþòü áàçîâó çàãàëüíó ñåðåäíþ îñâ³òó, ìîæóòü îäíî÷àñíî íàâ÷àòèñÿ çà îñâ³òíüî-ïðîôåñ³éíîþ ïðîãðàìîþ ï³äãîòîâêè ìîëîäøîãî ñïåö³àë³ñòà ³ çäîáóâàòè ïîâíó çàãàëüíó ñåðåäíþ îñâ³òó.

Áàêàëàâð - îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü âèùî¿ îñâ³òè îñîáè, ÿêà íà îñíîâ³ ïîâíî¿ çàãàëüíî¿ ñåðåäíüî¿ îñâ³òè çäîáóëà áàçîâó âèùó îñâ³òó, ôóíäàìåíòàëüí³ ³ ñïåö³àëüí³ óì³ííÿ òà çíàííÿ ùîäî óçàãàëüíåíîãî îá\'ºêòà ïðàö³ (ä³ÿëüíîñò³), äîñòàòí³ äëÿ âèêîíàííÿ çàâäàíü òà îáîâ\'ÿçê³â (ðîá³ò) ïåâíîãî ð³âíÿ ïðîôåñ³éíî¿ ä³ÿëüíîñò³, ùî ïåðåäáà÷åí³ äëÿ ïåðâèííèõ ïîñàä ó ïåâíîìó âèä³ åêîíîì³÷íî¿ ä³ÿëüíîñò³. ϳäãîòîâêà ôàõ³âö³â îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíîãî ð³âíÿ áàêàëàâðà ìîæå çä³éñíþâàòèñÿ íà îñíîâ³ îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíîãî ð³âíÿ ìîëîäøîãî ñïåö³àë³ñòà.

Îñîáè, ÿê³ â ïåð³îä íàâ÷àííÿ çà îñâ³òíüî-ïðîôåñ³éíîþ ïðîãðàìîþ ï³äãîòîâêè áàêàëàâðà ó âèùèõ íàâ÷àëüíèõ çàêëàäàõ äðóãîãî-÷åòâåðòîãî ð³âí³â àêðåäèòàö³¿ ïðèïèíèëè ïîäàëüøå íàâ÷àííÿ, ìàþòü ïðàâî çà ³íäèâ³äóàëüíîþ ïðîãðàìîþ çäîáóòè îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü ìîëîäøîãî ñïåö³àë³ñòà çà îäí³ºþ ³ç ñïåö³àëüíîñòåé, â³äïîâ³äíèõ íàïðÿìó ï³äãîòîâêè áàêàëàâðà, ó òîìó ñàìîìó àáî ³íøîìó àêðåäèòîâàíîìó âèùîìó íàâ÷àëüíîìó çàêëàä³.

Ñïåö³àë³ñò - îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü âèùî¿ îñâ³òè îñîáè, ÿêà íà îñíîâ³ îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíîãî ð³âíÿ áàêàëàâðà çäîáóëà ïîâíó âèùó îñâ³òó, ñïåö³àëüí³ óì³ííÿ òà çíàííÿ, äîñòàòí³ äëÿ âèêîíàííÿ çàâäàíü òà îáîâ\'ÿçê³â (ðîá³ò) ïåâíîãî ð³âíÿ ïðîôåñ³éíî¿ ä³ÿëüíîñò³, ùî ïåðåäáà÷åí³ äëÿ ïåðâèííèõ ïîñàä ó ïåâíîìó âèä³ åêîíîì³÷íî¿ ä³ÿëüíîñò³.

Ìàã³ñòð - îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü âèùî¿ îñâ³òè îñîáè, ÿêà íà îñíîâ³ îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíîãî ð³âíÿ áàêàëàâðà çäîáóëà ïîâíó âèùó îñâ³òó, ñïåö³àëüí³ óì³ííÿ òà çíàííÿ, äîñòàòí³ äëÿ âèêîíàííÿ ïðîôåñ³éíèõ çàâäàíü òà îáîâ\'ÿçê³â (ðîá³ò) ³ííîâàö³éíîãî õàðàêòåðó ïåâíîãî ð³âíÿ ïðîôåñ³éíî¿ ä³ÿëüíîñò³, ùî ïåðåäáà÷åí³ äëÿ ïåðâèííèõ ïîñàä ó ïåâíîìó âèä³ åêîíîì³÷íî¿ ä³ÿëüíîñò³.

http://profkom.info/cyclopaedia/vo3.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 16:00:57 (GMT)
--------------------------------------------------

Klar, das ist IN ETWA. Aber DIPLOM II in Deutschland ist eine Erweiterung vom DIPLOM I. Es ist eindeutig. Mit diesem Diplom I zeigen wir den Deutschen, dass eine Person eine Bildung (moeglich ist auch eine Hochschulbildung) erworben hat, die nur die erste Stufe von EINIGEN Stufen ist.
Selected response from:

Jarema
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Ich wuerde folgendes vorschlagen
Jarema
4Äèïëîìè ìîëîäøîãî ñïåö³àë³ñòà
elana


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ich wuerde folgendes vorschlagen


Explanation:
Diplom-Technologe (Diplom I).
Das Wort molodschyj macht eben den Unterschied zwischen den deutschen DI und DII aus.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 15:55:45 (GMT)
--------------------------------------------------

3. Âèù³ çàêëàäè îñâ³òè çä³éñíþþòü ï³äãîòîâêó ôàõ³âö³â çà òàêèìè îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèìè ð³âíÿìè: ìîëîäøèé ñïåö³àë³ñò - çàáåçïå÷óþòü òåõí³êóìè, ó÷èëèùà, ³íø³ âèù³ çàêëàäè îñâ³òè ïåðøîãî ð³âíÿ àêðåäèòàö³¿; áàêàëàâð - çàáåçïå÷óþòü êîëåäæ³, ³íø³ âèù³ çàêëàäè îñâ³òè äðóãîãî ð³âíÿ àêðåäèòàö³¿; ñïåö³àë³ñò, ìàã³ñòð - çàáåçïå÷óþòü âèù³ çàêëàäè îñâ³òè òðåòüîãî ³ ÷åòâåðòîãî ð³âí³â àêðåäèòàö³¿.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 15:57:39 (GMT)
--------------------------------------------------

Ìîëîäøèé ñïåö³àë³ñò - îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü âèùî¿ îñâ³òè îñîáè, ÿêà íà îñíîâ³ ïîâíî¿ çàãàëüíî¿ ñåðåäíüî¿ îñâ³òè çäîáóëà íåïîâíó âèùó îñâ³òó, ñïåö³àëüí³ óì³ííÿ òà çíàííÿ, äîñòàòí³ äëÿ çä³éñíåííÿ âèðîáíè÷èõ ôóíêö³é ïåâíîãî ð³âíÿ ïðîôåñ³éíî¿ ä³ÿëüíîñò³, ùî ïåðåäáà÷åí³ äëÿ ïåðâèííèõ ïîñàä ó ïåâíîìó âèä³ åêîíîì³÷íî¿ ä³ÿëüíîñò³. Îñîáè, ÿê³ ìàþòü áàçîâó çàãàëüíó ñåðåäíþ îñâ³òó, ìîæóòü îäíî÷àñíî íàâ÷àòèñÿ çà îñâ³òíüî-ïðîôåñ³éíîþ ïðîãðàìîþ ï³äãîòîâêè ìîëîäøîãî ñïåö³àë³ñòà ³ çäîáóâàòè ïîâíó çàãàëüíó ñåðåäíþ îñâ³òó.

Áàêàëàâð - îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü âèùî¿ îñâ³òè îñîáè, ÿêà íà îñíîâ³ ïîâíî¿ çàãàëüíî¿ ñåðåäíüî¿ îñâ³òè çäîáóëà áàçîâó âèùó îñâ³òó, ôóíäàìåíòàëüí³ ³ ñïåö³àëüí³ óì³ííÿ òà çíàííÿ ùîäî óçàãàëüíåíîãî îá\'ºêòà ïðàö³ (ä³ÿëüíîñò³), äîñòàòí³ äëÿ âèêîíàííÿ çàâäàíü òà îáîâ\'ÿçê³â (ðîá³ò) ïåâíîãî ð³âíÿ ïðîôåñ³éíî¿ ä³ÿëüíîñò³, ùî ïåðåäáà÷åí³ äëÿ ïåðâèííèõ ïîñàä ó ïåâíîìó âèä³ åêîíîì³÷íî¿ ä³ÿëüíîñò³. ϳäãîòîâêà ôàõ³âö³â îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíîãî ð³âíÿ áàêàëàâðà ìîæå çä³éñíþâàòèñÿ íà îñíîâ³ îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíîãî ð³âíÿ ìîëîäøîãî ñïåö³àë³ñòà.

Îñîáè, ÿê³ â ïåð³îä íàâ÷àííÿ çà îñâ³òíüî-ïðîôåñ³éíîþ ïðîãðàìîþ ï³äãîòîâêè áàêàëàâðà ó âèùèõ íàâ÷àëüíèõ çàêëàäàõ äðóãîãî-÷åòâåðòîãî ð³âí³â àêðåäèòàö³¿ ïðèïèíèëè ïîäàëüøå íàâ÷àííÿ, ìàþòü ïðàâî çà ³íäèâ³äóàëüíîþ ïðîãðàìîþ çäîáóòè îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü ìîëîäøîãî ñïåö³àë³ñòà çà îäí³ºþ ³ç ñïåö³àëüíîñòåé, â³äïîâ³äíèõ íàïðÿìó ï³äãîòîâêè áàêàëàâðà, ó òîìó ñàìîìó àáî ³íøîìó àêðåäèòîâàíîìó âèùîìó íàâ÷àëüíîìó çàêëàä³.

Ñïåö³àë³ñò - îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü âèùî¿ îñâ³òè îñîáè, ÿêà íà îñíîâ³ îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíîãî ð³âíÿ áàêàëàâðà çäîáóëà ïîâíó âèùó îñâ³òó, ñïåö³àëüí³ óì³ííÿ òà çíàííÿ, äîñòàòí³ äëÿ âèêîíàííÿ çàâäàíü òà îáîâ\'ÿçê³â (ðîá³ò) ïåâíîãî ð³âíÿ ïðîôåñ³éíî¿ ä³ÿëüíîñò³, ùî ïåðåäáà÷åí³ äëÿ ïåðâèííèõ ïîñàä ó ïåâíîìó âèä³ åêîíîì³÷íî¿ ä³ÿëüíîñò³.

Ìàã³ñòð - îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíèé ð³âåíü âèùî¿ îñâ³òè îñîáè, ÿêà íà îñíîâ³ îñâ³òíüî-êâàë³ô³êàö³éíîãî ð³âíÿ áàêàëàâðà çäîáóëà ïîâíó âèùó îñâ³òó, ñïåö³àëüí³ óì³ííÿ òà çíàííÿ, äîñòàòí³ äëÿ âèêîíàííÿ ïðîôåñ³éíèõ çàâäàíü òà îáîâ\'ÿçê³â (ðîá³ò) ³ííîâàö³éíîãî õàðàêòåðó ïåâíîãî ð³âíÿ ïðîôåñ³éíî¿ ä³ÿëüíîñò³, ùî ïåðåäáà÷åí³ äëÿ ïåðâèííèõ ïîñàä ó ïåâíîìó âèä³ åêîíîì³÷íî¿ ä³ÿëüíîñò³.

http://profkom.info/cyclopaedia/vo3.html

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-27 16:00:57 (GMT)
--------------------------------------------------

Klar, das ist IN ETWA. Aber DIPLOM II in Deutschland ist eine Erweiterung vom DIPLOM I. Es ist eindeutig. Mit diesem Diplom I zeigen wir den Deutschen, dass eine Person eine Bildung (moeglich ist auch eine Hochschulbildung) erworben hat, die nur die erste Stufe von EINIGEN Stufen ist.

Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 149

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bougie
4 hrs

neutral  Uwe Kirmse: siehe http://www.proz.com/kudoz/351912, es ist wohl doch weniger als ein Hochschulabschluss.
15 hrs
  -> Nicht immer. Bei uns bekommen Leute manchmal so was auch mit dem NSch-Abschluss. Das ist ja das Problem. Manchmal haengt das einfach mit dem Typ der Hochschule zusammen.

neutral  elana: es ist auch weniger. und das ist keine hochschule, sondern eine ingenieurschule.
5 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Äèïëîìè ìîëîäøîãî ñïåö³àë³ñòà


Explanation:
Diplom eines Junior-Fachmanns

elana
PRO pts in pair: 4