KudoZ home » Ukrainian to German » Tech/Engineering

газові сховища, перекачувальні станції та трубопровідні системи

German translation: ãàçîâ³ ñõîâèùà, ïåðåêà÷óâàëüí³ ñòàíö³¿ òà òðóáîïðîâ³äí³ ñèñòåìè


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:газові сховища, перекачувальні станції та трубопровідні системи
German translation:ãàçîâ³ ñõîâèùà, ïåðåêà÷óâàëüí³ ñòàíö³¿ òà òðóáîïðîâ³äí³ ñèñòåìè
Entered by: elana

17:21 Jan 18, 2003
Ukrainian to German translations [PRO]
Tech/Engineering
Ukrainian term or phrase: газові сховища, перекачувальні станції та трубопровідні системи
Мова йде про транзит газу через Україну
orbis
Germany
ãàçîâ³ ñõîâèùà, ïåðåêà÷óâàëüí³ ñòàíö³¿ òà òðóáîïðîâ³äí³ ñèñòåìè
Explanation:
ãàçîâe cõîâèùå öå Gasspeicher, ïåðåêà÷óâàëüí³ ñòàíö³¿ Pumpenstationen,Rorhleitungssysteme -òðóáîïðîâ³äí³ ñèñòåìè

Fachwörterbuch Technik und angewandte Wissenschaft
Selected response from:

elana
Grading comment
Äÿêóþ çà äîïîìîãó!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ãàçîâ³ ñõîâèùà, ïåðåêà÷óâàëüí³ ñòàíö³¿ òà òðóáîïðîâ³äí³ ñèñòåìè
elana
5 -1Gasbehälter, Zwischenpumpstationen und Pipelines
Sergey Strakhov


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Gasbehälter, Zwischenpumpstationen und Pipelines


Explanation:
Бажаю успіху!


    Reference: http://www.ple.de/deutsch/ref2-5.htm
    Reference: http://www.buero-gronow.de/buero/wbuch/LexBen.html
Sergey Strakhov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jarema: Gasbehaelter не підходить. Це величезні підземні сховища, що називаються Speicher.
1 hr
  -> Ну навіщо ж одразу "дісегрі", шановний Яремо? Перевірте, будь ласка, "unterirdischer Gasbehälter" ось тут: www.aiut.com.pl/refer/d02_ropa_gaz.htm

neutral  alszeg: згодна з Jarema
2 hrs
  -> Див. вище, будь ласка

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ãàçîâ³ ñõîâèùà, ïåðåêà÷óâàëüí³ ñòàíö³¿ òà òðóáîïðîâ³äí³ ñèñòåìè


Explanation:
ãàçîâe cõîâèùå öå Gasspeicher, ïåðåêà÷óâàëüí³ ñòàíö³¿ Pumpenstationen,Rorhleitungssysteme -òðóáîïðîâ³äí³ ñèñòåìè

Fachwörterbuch Technik und angewandte Wissenschaft

elana
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Äÿêóþ çà äîïîìîãó!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarema
1 hr

agree  alszeg
2 hrs