KudoZ home » Ukrainian to Polish » Education / Pedagogy

Інваріантна складова

Polish translation: składowa niezmienna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Ukrainian term or phrase:Інваріантна складова
Polish translation:składowa niezmienna
Entered by: Alla Kukolenko

11:48 Aug 24, 2014
Ukrainian to Polish translations [PRO]
Education / Pedagogy / Інваріантна складова
Ukrainian term or phrase: Інваріантна складова
Інваріантна складова - у навчальному плані
Alla Kukolenko
składowa niezmienna
Explanation:
jak wyżej
Selected response from:

Joanna Janusz
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5składowa niezmienna
Joanna Janusz
4składowa zmienna
Joanna Janusz


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
składowa zmienna


Explanation:
MZ można zostawić składowa inwariantna ale lepiej brzmi skladowa zmienna
http://sjp.pl/inwariantny
Jeśli to jest w dyplomie matematyka to może chodzi io uklad inwariantny
http://home.agh.edu.pl/~pgrab/grabowski_files/propozycja/tor...


--------------------------------------------------
Note added at   47 min (2014-08-24 12:36:27 GMT)
--------------------------------------------------

o rzeczywiście niezmienna składowa :)

Joanna Janusz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Jest to świadectwo szkolne, i dalej w tekście pojawia się варітивна складова. Właśnie ten ostatni wyraz zamierzałam przetłumaczyć jako składowa zmienna.

Asker: Już rozumiem, chodzi o niezmienną (inwariantna) i zmienną składową


49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
składowa niezmienna


Explanation:
jak wyżej

Joanna Janusz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4