KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

59 for the lowest 18-hole score

Polish translation: -59 najniższy wynik na polu 18-sto dołkowym


13:19 Feb 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: 59 for the lowest 18-hole score
He set te record -59- on the PGA tour for the lowest 18 hole score
w grze w golfa
madziag
Polish translation:-59 najniższy wynik na polu 18-sto dołkowym
Explanation:
W golfie im mniej punktów tym lepiej. Na każdy dołek jest określona liczba uderzeń. Za każde uderzenie mniej dostaje się -1 punkt. Jeżeli limit jest 4, a ktoś uderzy do dołka na 3 razy to dostaje -1 punkt. Taki wynik to rekord świata i okolic. Najlepsi gracze uzyskują -19.
Selected response from:

Tomasz Kucmin
Grading comment
dziękuję za genialne wyjaśnienie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4-59 najniższy wynik na polu 18-sto dołkowymTomasz Kucmin
4rekord 59 punktów, najniższy wynik na 18-dołkowym polu
SlawekW


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rekord 59 punktów, najniższy wynik na 18-dołkowym polu


Explanation:
imho

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2007-02-08 13:29:45 GMT)
--------------------------------------------------

nalepszy wynik

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
-59 najniższy wynik na polu 18-sto dołkowym


Explanation:
W golfie im mniej punktów tym lepiej. Na każdy dołek jest określona liczba uderzeń. Za każde uderzenie mniej dostaje się -1 punkt. Jeżeli limit jest 4, a ktoś uderzy do dołka na 3 razy to dostaje -1 punkt. Taki wynik to rekord świata i okolic. Najlepsi gracze uzyskują -19.

Tomasz Kucmin
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję za genialne wyjaśnienie