KudoZ home » English to Czech » Journalism

money-bag promotions

Czech translation: propagace pomocí pytlů s penězi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:money-bag promotions
Czech translation:propagace pomocí pytlů s penězi
Entered by: Pavel Blann

13:42 Mar 22, 2007
English to Czech translations [PRO]
Journalism / journalsists' awards, slang
English term or phrase: money-bag promotions
The text comes from a bulletin about journalists' and newspaper awards in various categories.
"Category: Best Promotion
Entries can include game cards, money-bag promotions, competitions to win a major prize...."

I'd be grateful for any suggestions.
Veronika Hansova
Czech Republic
propagace pomocí pytlů s penězi
Explanation:
pytel plný peněz je jistě velké lákadlo :)

např. velká vlaková loupež nebo:

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-03-23 09:34:34 GMT)
--------------------------------------------------

Forem této propagace je jistě celá řada - jedna z nich je zmíněna v druhé odpovědi a dokonce disponuje ochrannou známkou.

Nicméně jde o tom přilákat max. počet lidí na nějakou akci. Např. firma Mountfield láká co nejvíce zákazníků do své prodejny na "kolo štěstí", ale stejně tak by mohla činit pomocí "pytlů s penězi".

Co se novin týče, tam se IMHO tyto akce pouze inzerují.


--------------------------------------------------
Note added at 3 days7 hrs (2007-03-25 21:23:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo.
Selected response from:

Pavel Blann
Czech Republic
Grading comment
Díky i za vysvětlení a reakci na můj dotaz, což jsem obojí postrádala u druhého odpovídajícího.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5reklama pytlikem s penezi
Dana Hollcroft
3propagace pomocí pytlů s penězi
Pavel Blann


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
reklama pytlikem s penezi


Explanation:
Money Bags™

Imagine 100 bags - with one known to contain a grand prize of £5,000, £10,000 or £1,000,000. That's the allure of PIMS-SCA's Money Bags™ promotion.
Money Bags™ is easy to implement and sure to add excitement to any event.

For a fixed fee that amounts to a fraction of the prize value, PIMS-SCA will assume all financial responsibility should someone pick the winning bag.

With little or no set up, Money Bags™ is adaptable to any type of business or event, proven to attract attention and add excitement, especially when combined with pre-event advertising. Prizes can be cash or merchandise: a new car, tickets to a Cup Final, a round-the-world holiday, a priceless gem or a grand prize of your choosing.




Dana Hollcroft
United States
Meets criteria
Native speaker of: Czech
Notes to answerer
Asker: Díky za odpověď, ale nevím, jak by to fungovalo. Můžete mi to prosím trochu objasnit? Třeba tak, že v daných novinách vyjde článek o nějaké soutěži, kde si lidé vybírají z několika pytlíků a v jednom je "poklad"? To jedna a jednak z vašeho příspěvku plyne, že Money Bag je trade mark, tj. bych to určitě nepřekládala...


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
propagace pomocí pytlů s penězi


Explanation:
pytel plný peněz je jistě velké lákadlo :)

např. velká vlaková loupež nebo:

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-03-23 09:34:34 GMT)
--------------------------------------------------

Forem této propagace je jistě celá řada - jedna z nich je zmíněna v druhé odpovědi a dokonce disponuje ochrannou známkou.

Nicméně jde o tom přilákat max. počet lidí na nějakou akci. Např. firma Mountfield láká co nejvíce zákazníků do své prodejny na "kolo štěstí", ale stejně tak by mohla činit pomocí "pytlů s penězi".

Co se novin týče, tam se IMHO tyto akce pouze inzerují.


--------------------------------------------------
Note added at 3 days7 hrs (2007-03-25 21:23:11 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rádo se stalo.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Money_train
Pavel Blann
Czech Republic
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 11
Grading comment
Díky i za vysvětlení a reakci na můj dotaz, což jsem obojí postrádala u druhého odpovídajícího.
Notes to answerer
Asker: Můžete mi prosím nějak přiblížit, jak jste to myslel? Jakože napíšou do novin, že výherní cenou v nějaké soutěži je pytel s určitou částkou? A tím si zároveň dělají reklamu?