ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Romanian » Aerospace / Aviation / Space

engine bleed

Romanian translation: prelevare (de aer) din reactor/din motorul cu reacţie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:engine bleed
Romanian translation:prelevare (de aer) din reactor/din motorul cu reacţie
Entered by: Cristian Nicolaescu

23:04 Feb 13, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / alimentare cu aer
English term or phrase: engine bleed
Sources of air supply including engine bleed, APU and ground cart
Aura Chereches
prelevare (de aer) din reactor/din motorul cu reacţie
Explanation:
http://www.termiumplus.gc.ca/tpv2alpha/alpha-fra.html?lang=f...
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1prelevare (de aer) din reactor/din motorul cu reacţieCristian Nicolaescu
3sistem de purjare/evacuare a motorului
Sandra& Kenneth


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sistem de purjare/evacuare a motorului


Explanation:
sistem de purjare a motorului/tevi de purjare/golire

Sandra& Kenneth
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prelevare (de aer) din reactor/din motorul cu reacţie


Explanation:
http://www.termiumplus.gc.ca/tpv2alpha/alpha-fra.html?lang=f...

Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 61
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Claudia Coja: " Ea asigura racirea aerului prelevat de la compresorul motorului..." http://www.topgunspecial.ro/ro/articole/iar_99_soim/iar_99_s...
7 hrs
  -> Mulţumesc!