KudoZ home » English to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

disk with saw chain

Romanian translation: disc cu lanţ de drujbă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disk with saw chain
Romanian translation:disc cu lanţ de drujbă
Entered by: Cristiana Malinas

20:54 Oct 23, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: disk with saw chain
poate fi disc cu lant drujba? Multumesc
Cristiana Malinas
Romania
disc cu lanţ de drujbă
Explanation:
Da, sunt întru totul de acord cu varianta ta. Am găsit chiar şi poze ale unui astfel de obiect, ca dovadă că există, iar termenul tău îl descrie destul de bine:
http://www.katools.com/images/LANC_SQUIRE.jpg
http://i2.ebayimg.com/04/i/05/4c/c2/24_1.JPG
Sper însă ca lipsa de context să nu creeze confuzii în mintea mea.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day18 hrs (2006-10-25 15:46:06 GMT)
--------------------------------------------------

de acord cu FlorinU, mai ales că am făcut un google-search după combinaţia "lanţ DE ferăstrău" şi am obţinut 36 rezultate, însă în acelaşi timp am găsit 88 pentru "lanţ drujbă" (versiunea lui cristam).
Selected response from:

Robert Tanase
Grading comment
Multumesc tuturor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2disc cu lanţ de drujbă
Robert Tanase
4disc cu lanţ ferăstrău
Florin Ular


  

Answers


1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disc cu lanţ ferăstrău


Explanation:
O lată variantă... Merge şi varianta lui Rober doar că eu aş zice că pentru a traduce „lanţ de drujbă” ar trebui să fie „disk with CHAINSAW chain”. Dar sensul se redă OK şi aşa.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day7 hrs (2006-10-25 04:54:37 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze Robert, te-am făcut Rober, bine că nu ”robber” :))

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172

50 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
disc cu lanţ de drujbă


Explanation:
Da, sunt întru totul de acord cu varianta ta. Am găsit chiar şi poze ale unui astfel de obiect, ca dovadă că există, iar termenul tău îl descrie destul de bine:
http://www.katools.com/images/LANC_SQUIRE.jpg
http://i2.ebayimg.com/04/i/05/4c/c2/24_1.JPG
Sper însă ca lipsa de context să nu creeze confuzii în mintea mea.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day18 hrs (2006-10-25 15:46:06 GMT)
--------------------------------------------------

de acord cu FlorinU, mai ales că am făcut un google-search după combinaţia "lanţ DE ferăstrău" şi am obţinut 36 rezultate, însă în acelaşi timp am găsit 88 pentru "lanţ drujbă" (versiunea lui cristam).

Robert Tanase
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc tuturor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Prims-Grup
9 hrs

agree  Could-you
15 hrs