KudoZ home » French to Dutch » Advertising / Public Relations

parrainer (hier)

Dutch translation: aanbrengen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
French term or phrase:parrainer (hier)
Dutch translation:aanbrengen
Entered by: Katrien De Clercq

12:13 Jan 18, 2008
French to Dutch translations [PRO]
Advertising / Public Relations / telefoontarieven
French term or phrase: parrainer (hier)
Het gaat over verschillende soorten telefoontarieven: "Vous avez opté pour la formule XXX. Parrainez au minimum 3 personnes au tarif XXX et vous participerez automatiquement au jeu concours qui s'effectuera par tirage au sort." Bedoelen ze hiermee dat je drie personen moet aanbrengen om deel te kunnen nemen?

Groetjes.

Katrien
Katrien De Clercq
Aanbrengen
Explanation:
Dat betekent inderdaad dat je drie personen moet aanbrengen.
Selected response from:

jenny van driel
United States
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Aanbrengen
jenny van driel
4 +1aanmeldenHenny de Man


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Aanbrengen


Explanation:
Dat betekent inderdaad dat je drie personen moet aanbrengen.

jenny van driel
United States
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elène Klaren
29 mins

agree  Tea Fledderus
54 mins

agree  xxxNMR: ja, en als het over een vereniging gaat is het werven (van leden), en in sommige andere gevallen steunen.
9 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
aanmelden


Explanation:
Vriendendienst is een manier om vrienden en bekenden te wijzen op het gemak van online winkelen én voor uzelf een mooie korting te verdienen. Als u een vriend, kennis of familielid aanmeldt als klant bij de webwinkels

Henny de Man
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrenchFrench

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  frameworks
1 day2 hrs