KudoZ home » German to Polish » Other

Quellbeton

Polish translation: beton bezskurczowy


09:27 Feb 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: Quellbeton
materia³ z jakiego miêdzy innymi wykonany jest fundament budynku
Klet
Polish translation:beton bezskurczowy
Explanation:
zawiera dodatki zwiekszające objetość w trakcie wiązania, nie pęka i nie tworzy rys
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4beton ekspansywnyrjz
4 -1beton wodoszczelnyzuvi
4 -1beton bezskurczowy
Andrzej Lejman


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
beton bezskurczowy


Explanation:
zawiera dodatki zwiekszające objetość w trakcie wiązania, nie pęka i nie tworzy rys

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 172

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  rjz: beton bezskurczowy i beton ekspansywny to ró¿ne typy betonu.
9 hrs
  -> Kimkolwiek jesteœ (anonimy generalnie nie zas³uguj¹ na uwagê, ale twoje dzia³anie jest wqurzaj¹ce), zanim palniesz g³upotê, zadaj sobie minimum wysi³ku i zapoznaj siê z tematem. Jest napisane - zwiêksza objetoœæ. Po to, ¿eby nie pêka³.

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
beton wodoszczelny


Explanation:
moim zdaniem chodzi o wodoszczelny


    Reference: http://www.baustoffchemie.de/quellzement/
zuvi
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  rjz: http://www.wbi.budmedia.pl/pdfs/26.pdf ----> mit besten Empfehlungen von den Autoren. ;-)
8 hrs
  -> peczniejacy z niemieckabrzmi wiecej niz laicko ,moze tym razem po prostu trafiles , bo sadzac po Kudozie wiedzy budowlanej to raczej nie masz

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
beton ekspansywny


Explanation:
czasami zwany z "niemiecka" ---> pęczniej±cy

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 108