KudoZ home » Polish to English » Tech/Engineering

bramowiec

English translation: skip loader


20:03 Apr 4, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering
Polish term or phrase: bramowiec
rodzaj zabudowy (a moze przylacza?) pojazdu uzywanego jako piaskarka lub solarka: "naped od hydrauliki pojazdu (hakowiec, bramowiec, wywrotka)"
Stanislaw Kulikowski
Poland
English translation:skip loader
Explanation:
może to to ?
Selected response from:

jacek o
Grading comment
Dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2helpa trochę
bartek
2skip loaderjacek o


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
skip loader


Explanation:
może to to ?


    Reference: http://www.amcolebanon.com/Skip_Loaders.html
jacek o
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1103
Grading comment
Dziekuje.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
helpa trochę


Explanation:
Hakowiec - samochód ciężarowy 2, lub 3 osiowy z napędem na 1, 2, lub 3 osie z zamontowanym na ramie tzw. urządzeniem hakowym do "wciąania na siebie" lub przyczepe kontenera ( ów ) za pośrednictwem haka.

Bramowiec - samochód ciężarowy 2, lub 3 osiowy z napędem na 1, 2, lub 3 osie z zamontowanym na ramie tzw. urządzeniem bramowym do "wciąania na siebie" kontenera - nie potrafi załadować przyczepy, obsługuje przeważnie mniej typów kontenerów ( może na przykład tylko jeden a hakowiec wszystkie ) , nie potrafi wysypać zawartości kontenera ( jak wywrotka ) a hakowiec tak.
http://groups.google.pl/groups?q=hakowiec&hl=pl&lr=&ie=UTF-8...

Może to naprowadzi kogoś na ślad

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045