KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

She's a walking, talking, hip swishing nan-magnet

Bulgarian translation: просто въпрос?


13:39 Mar 25, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: She's a walking, talking, hip swishing nan-magnet
Нужна ми е идея за доволно жаргонен и младежки превод. Закъсахме я окткъм години

And what's nan-magnet
slavist
Bulgarian translation:просто въпрос?
Explanation:
Да не би да е печатна/друга грешка и да става дума за "Man magnet" - така ми звучи по-нормално с оглед на контекста. Един вид - много яка мадама, на която мъжете се лепят като на магнит...

?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-25 14:23:09 (GMT)
--------------------------------------------------

ако отговорът на въпроса е \"да\", тогава...

Тя е един подвижен/вървящ, говорящ и еротично поклащащ се магнит за мъжете.
Selected response from:

Iancho Dimitrov
Bulgaria
Grading comment
?лагодаря.
И аз мразя вафла-трепач.
Г.Г. е разбирач от мадами, защото се е залепил за една и не пуска:))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2просто въпрос?Iancho Dimitrov
3мацка-трепачBoyan Brezinsky


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
просто въпрос?


Explanation:
Да не би да е печатна/друга грешка и да става дума за "Man magnet" - така ми звучи по-нормално с оглед на контекста. Един вид - много яка мадама, на която мъжете се лепят като на магнит...

?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-25 14:23:09 (GMT)
--------------------------------------------------

ако отговорът на въпроса е \"да\", тогава...

Тя е един подвижен/вървящ, говорящ и еротично поклащащ се магнит за мъжете.

Iancho Dimitrov
Bulgaria
PRO pts in pair: 23
Grading comment
?лагодаря.
И аз мразя вафла-трепач.
Г.Г. е разбирач от мадами, защото се е залепил за една и не пуска:))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bg.Linguist
12 mins
  -> Благодаря.

agree  xxxVihar Kraste: Сигурно е man-magnet наистина. Чувал съм да казват за такава привлекателница "мъжеловка" или дори "мъжеморка" по аналогия с онези лепкави ленти в селските кръчми, на които се лепят мухите. Ама Г.Г. к'во се прави, че не ги разбира тези неща?
9 hrs
  -> ah-a, 10x... Buy da weigh - кой/я е Г.Г. !?

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
мацка-трепач


Explanation:
Мразя "вафла-трепач" и изобщо думата "трепач", но в случая може и да става. Разбира се, подобно определение може да бъде изречено само от мъже - просто не мога да си представя как една жена ще каже за друга "тя е маце-трепач".
А иначе и моите годинки са отминали teens, та не се смятам за знаещ съвременния жаргон.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644