KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

brother needs some circulation

Bulgarian translation: всеки има нужда от малко въздух


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a man needs some circulation
Bulgarian translation:всеки има нужда от малко въздух
Entered by: guernica70

08:01 Jan 5, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: brother needs some circulation
Реплика на черно ченге към бялата му шефка

Ease up with the claws. A brother needs some circulation.
slavist
човек трябва и да диша малко
Explanation:
Смисълът на цялото е : Отпусни малко хватката / = стига си ме задушавала /.
Човек има нужда и да диша. /= дай ми малко въздух /
Всички тези изрази имат преносно значение !
Selected response from:

guernica70
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5човек трябва и да диша малко
guernica70
1може би кръвообращениеElissaveta Toteva


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
може би кръвообращение


Explanation:
в смисъл, че може да е стегнала някого с белезници или да го е хванала натясно и трябва малко да разхлаби хватката

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 185

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
човек трябва и да диша малко


Explanation:
Смисълът на цялото е : Отпусни малко хватката / = стига си ме задушавала /.
Човек има нужда и да диша. /= дай ми малко въздух /
Всички тези изрази имат преносно значение !

guernica70
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43