KudoZ home » English to Polish » Construction / Civil Engineering

vertical penetration

Polish translation: ciągi komunikacji pionowej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vertical penetration
Polish translation:ciągi komunikacji pionowej
Entered by: Marian Krzymiński

09:40 Feb 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / office space
English term or phrase: vertical penetration
Termin z umowy najmu. Całe zdanie:

Leasable Area means the total area to be leased to lessees in the Building, increased by common areas, excluding vertical penetration, technical areas and parking spaces.

Znalazłam tyle:

Definition
Vertical penetration - stairs, elevator shafts, flues, pipe shafts, vertical ducts, and the like, and their enclosing walls. Atria, lightwells and similar penetrations above the finished floor are included in this definition.

(źródło: http://www.ct.gov/dpw/lib/dpw/Section_2_-_Space_Standards_Ma...

Jak po polsku? Przepusty...?
Ewa Dacko
Poland
ciągi komunikacji pionowej
Explanation:
Przekroje prowadzi się w charakterystycznych miejscach, zazwyczaj przez ciągi komunikacji pionowej, uwidaczniając widoki poza płaszczyznę przekroju. Kierunki widoków zaznacza się wraz z liniami przekrojów na rzutach poszczególnych kondygnacji.
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
dziękuję :) choć wybór trudny, bo druga propozycja też całkiem do przyjęcia :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ciągi komunikacji pionowej
Marian Krzymiński
2drogi komunikacji pionowej, pionowe przepusty i szachty instalacyjne itp.yastee


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
drogi komunikacji pionowej, pionowe przepusty i szachty instalacyjne itp.


Explanation:
mam wrażenie, że nie ma jednego terminu

yastee
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciągi komunikacji pionowej


Explanation:
Przekroje prowadzi się w charakterystycznych miejscach, zazwyczaj przez ciągi komunikacji pionowej, uwidaczniając widoki poza płaszczyznę przekroju. Kierunki widoków zaznacza się wraz z liniami przekrojów na rzutach poszczególnych kondygnacji.



    Reference: http://www.wpg.com.pl/naziemna.htm
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 580
Grading comment
dziękuję :) choć wybór trudny, bo druga propozycja też całkiem do przyjęcia :)