KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

a two partner university practice

Polish translation: gabinet (lekarski) na uniwersytecie będący wlasnością dwóch wspolnikow


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a two partner university practice
Polish translation:gabinet (lekarski) na uniwersytecie będący wlasnością dwóch wspolnikow
Entered by: Karolina Zablocka

15:57 Jun 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: a two partner university practice
Dr Wilson works in a two partner university practice.
Karolina Zablocka
Germany
gabinet (lekarski) na uniwersytecie będ±cy wlasno¶ci± dwóch wspolnikow
Explanation:
krocej nie potrafię
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gabinet (lekarski) na uniwersytecie będ±cy wlasno¶ci± dwóch wspolnikow
bartek
2gabinet prowadzony ze wspólnikiem, na uniwersytecie
Karolina Ojrzynska-Stasiak


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gabinet (lekarski) na uniwersytecie będ±cy wlasno¶ci± dwóch wspolnikow


Explanation:
krocej nie potrafię

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 158
Grading comment
dzięki

3 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
gabinet prowadzony ze wspólnikiem, na uniwersytecie


Explanation:
?

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-06-22 16:01:49 GMT)
--------------------------------------------------

mam na myśli gabinet, w którym pracuje dwóch lekarzy, tak jak:

http://www.show.scot.nhs.uk/sehd/pms/Pilots/WI/wisles_pilots...

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4