KudoZ home » English to Romanian » Law (general)

associated appeal

Romanian translation: apel conex/cerere de apel conexă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:associated appeal
Romanian translation:apel conex/cerere de apel conexă
Entered by: Florin Hulubei

05:48 Sep 7, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / divort
English term or phrase: associated appeal
In case of such a decision, there is no possibility of associated appeal...
Florin Hulubei
apel conex/cerere de apel conexă
Explanation:
În primul exemplu, cred că este vorba despre apel conex deciziei atacate (decizia şi apelul conex, apelul respectiv, corespunzător)
Aici, sensul este că decizia nu poate fi atacată cu apel.

C.Proc.Civ.
Hotararea se da fara drept de apel.
http://www.dsclex.ro/coduri/cprciv2.htm#ti4

În al doilea exemplu, despre conexarea cererilor de apel:

Apelurile facute impotriva aceleiasi hotarari vor fi repartizate la o singura sectie a instantei de apel.
Art. 290. - Cand apelurile facute impotriva aceleiasi hotarari au fost repartizate la sectii deosebite, presedintele ultimei sectii investite va dispune trimiterea apelului la sectia cea dintai investita.
http://www.dsclex.ro/coduri/cprciv2.htm#ti4
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4apel conex/cerere de apel conexă
Lucica Abil
1apel comun
adinamiti


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
apel comun


Explanation:
Nu am cunostintele juridice necesare,dar banuiesc ca ar putea avea acest sens.

Example sentence(s):
  • Sep oate spune : vor inainta un apel comun la Curtea de Apel
adinamiti
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
apel conex/cerere de apel conexă


Explanation:
În primul exemplu, cred că este vorba despre apel conex deciziei atacate (decizia şi apelul conex, apelul respectiv, corespunzător)
Aici, sensul este că decizia nu poate fi atacată cu apel.

C.Proc.Civ.
Hotararea se da fara drept de apel.
http://www.dsclex.ro/coduri/cprciv2.htm#ti4

În al doilea exemplu, despre conexarea cererilor de apel:

Apelurile facute impotriva aceleiasi hotarari vor fi repartizate la o singura sectie a instantei de apel.
Art. 290. - Cand apelurile facute impotriva aceleiasi hotarari au fost repartizate la sectii deosebite, presedintele ultimei sectii investite va dispune trimiterea apelului la sectia cea dintai investita.
http://www.dsclex.ro/coduri/cprciv2.htm#ti4

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 416
5 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc!