KudoZ home » English to Turkish » Engineering (general)

magazine tool pot

Turkish translation: takım yuvası


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:magazine tool pot
Turkish translation:takım yuvası
Entered by: Taner Göde

20:19 Feb 8, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Fanuc kontrol sistemi
English term or phrase: magazine tool pot
Fanuc Oi model C el kitabında geçen bir terim
ilhanish
Turkey
takım yuvası
Explanation:
Sadece Takım Yuvası şeklinde kullanılmaktadır. Magazine için toplu veya hazneli diyebilirsiniz.


CNC İLERİ TEKNOLOJİ Hareketli delme / İşleme takım yuva adedi ... Fanuc 18 iMB kontrol ünitesi. İşmili soğutma sistemi. Mutlak enkoder. Lineer kızaklar. Talaş tankı ...
www.cnc.com.tr/ts25csl/ts25csl.htm - 64k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF] CTX linear -serisi Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
veya Fanuc kontrol üniteleri ile. sunulmaktadır. Böylelikle tüm. beklentilere yönelik, uygun olan ... Takım yuvaları. Takım istasyonlarının miktarı ...
www.gildemeister.com/.../v3/igpdf.nsf/A2057922DFC4D18EC1256...$file/ptatr04_CTX20erlinear.pdf - Benzer

http://www.kitamura-machinery.com/Design/

Advanced Tool Handling
Kitamura’s exclusive Fixed Pot ATC provides a host of benefits you won’t find on competitive machining centers
High-volume tool storage capacity - up to 200 tools
Tools are always returned to the same tool pot. The tool magazine keeps the next tool in a standby pot for fast, efficient tool change
Large diameter tools and spindle adapters (angular heads, spindle speed changers and large U-axis heads for 50 taper) can be used without fear of interference tool crashes
Operator can safely access the tool magazine

26 / 12 / 2006

SİNCAN O.S.B BULUNAN MÜLKÜ KENDİMİZİN OLAN DÖKÜMHANE VE CNC İŞLEME MERKEZİ İŞ YERİMİZ SAĞLIK NEDENİ İLE S A T I L I K T I R DÖKÜMHANEMİZDE BULUNAN TEZGAHLAR 350.Kğ. İNDÜKSİYON OCAĞI EGES. 400. KW. TRAFO. 2.ADET PRES 1.ADET KUMLAMA ASKILI TEZGAH 1.ADET KOMPROSÖR 1.ADET MİKSER 1.ADET KUM KIRMA MAKİNASI HAVALI TOKMAK DERECELER ,KALIPLAR , AĞIRLIKLAR,VİNÇ, DÖKÜMHANE İLE İLGİLİ BİRÇOK İHTİYAÇ MALZEMELERİ V.S...... CNC İŞLEME MERKEZİMİZDE İSE 1.ADET DİK TORNA CİNSİ YOUJİ YV 500 ES - XYZ EKSENLİ ÇAP= 700. mm KONTROL ÜNİTESİ FANUC Oİ-T 1.ADET DİK İŞLEME MERKEZİ CİNSİ MAXİMA - VCM-1166 2.YIL GARANTİLİ ÖLÇÜ= 1100 x 605 x 600. mm KONTROL ÜNİTESİ FANUC TAKIM DEĞİŞTİRME SİSTEMİ = ARMİ-TİP 2005.MODEL. 1.ADET TORNA TEZĞAH MANUEL KIZAK= 200. cm ÇAP= 600.mm 2005 model. FREN DİSK KALIPLARI- AMBALAJ I V.S. .. APARATLARI -KALIPLARI V.S... İŞYERİMİZDE DONANIMLI BİR MUTFAK, 3.ADET BİRİNÇİ SINIF BÜRO,. FAX.,TELEFON.,BİLGİSAYAR, MÜŞTERİ PORTFÖYÜ VE HİÇ BİR DAKİKA DAHİ VAKİT GEÇİRMEDEN ÜRETİM....... BUNLARIN İSTENİLEN BÖLÜMLERİNİ DEVREDERİZ..

Paralsan Takım Tezgahları Pazarlama - SAKARYAJapon, 900*500*900 30 Takım Değiştirmeli. Dik İşleme Merkezi, DAHLİH, Dik İşl.Merkz. Alman, 1988 Model,Fanuc 10 M Sistem, 16 Magazinli, Izo 40, ...
www.paralsan.com/?katno=all&kategori=all - 56k - Önbellek - Benzer sayfalar

Metal Makina [SAYI 158]Çok hızlı takım değiştirme Yüksek indeks dönüş hızı Dijital kontrollü zımba strok ayarı Üstün yeteneklerle donatılmış Fanuc CNC kontrol sistemi ...
www.metalmakina.com/Default.asp?CONTENT=Detail&ISSUE=158&NE... - 50k - Önbellek - Benzer sayfalar

TurkCADCAM.net > Yeni Ürün Tasarım, Geliştirme, CAD/CAM/CAE ve ...Fanuc ve Heidenhein kontrol üniteleri için oluşturulmuş iki örnek CNC ... Toolchange: Takım Değiştirme. Toolpath verification: CAM yazılımından çıkan CNC ...
www.turkcadcam.net/rapor/cam-terimleri/index.html - 53k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF] Kompansazyon (Telafi) tipleriDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Takimi sifira gönderme (takim degistirme pozisyonu), is milini. durdurma ... ile belirtilmesi parametre ile degistirilebilmektedir (Fanuc, Mitsubishi). ...
www.ankacnc.com/teknik/Isleme Merkezi/BOLUM4.pdf - Benzer sayfalar
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
TEŞEKKÜR EDERİM
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2takım yuvası
Taner Göde
3 -1takım tutucu
Gulser Ozcan


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
takım yuvası


Explanation:
Sadece Takım Yuvası şeklinde kullanılmaktadır. Magazine için toplu veya hazneli diyebilirsiniz.


CNC İLERİ TEKNOLOJİ Hareketli delme / İşleme takım yuva adedi ... Fanuc 18 iMB kontrol ünitesi. İşmili soğutma sistemi. Mutlak enkoder. Lineer kızaklar. Talaş tankı ...
www.cnc.com.tr/ts25csl/ts25csl.htm - 64k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF] CTX linear -serisi Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
veya Fanuc kontrol üniteleri ile. sunulmaktadır. Böylelikle tüm. beklentilere yönelik, uygun olan ... Takım yuvaları. Takım istasyonlarının miktarı ...
www.gildemeister.com/.../v3/igpdf.nsf/A2057922DFC4D18EC1256...$file/ptatr04_CTX20erlinear.pdf - Benzer

http://www.kitamura-machinery.com/Design/

Advanced Tool Handling
Kitamura’s exclusive Fixed Pot ATC provides a host of benefits you won’t find on competitive machining centers
High-volume tool storage capacity - up to 200 tools
Tools are always returned to the same tool pot. The tool magazine keeps the next tool in a standby pot for fast, efficient tool change
Large diameter tools and spindle adapters (angular heads, spindle speed changers and large U-axis heads for 50 taper) can be used without fear of interference tool crashes
Operator can safely access the tool magazine

26 / 12 / 2006

SİNCAN O.S.B BULUNAN MÜLKÜ KENDİMİZİN OLAN DÖKÜMHANE VE CNC İŞLEME MERKEZİ İŞ YERİMİZ SAĞLIK NEDENİ İLE S A T I L I K T I R DÖKÜMHANEMİZDE BULUNAN TEZGAHLAR 350.Kğ. İNDÜKSİYON OCAĞI EGES. 400. KW. TRAFO. 2.ADET PRES 1.ADET KUMLAMA ASKILI TEZGAH 1.ADET KOMPROSÖR 1.ADET MİKSER 1.ADET KUM KIRMA MAKİNASI HAVALI TOKMAK DERECELER ,KALIPLAR , AĞIRLIKLAR,VİNÇ, DÖKÜMHANE İLE İLGİLİ BİRÇOK İHTİYAÇ MALZEMELERİ V.S...... CNC İŞLEME MERKEZİMİZDE İSE 1.ADET DİK TORNA CİNSİ YOUJİ YV 500 ES - XYZ EKSENLİ ÇAP= 700. mm KONTROL ÜNİTESİ FANUC Oİ-T 1.ADET DİK İŞLEME MERKEZİ CİNSİ MAXİMA - VCM-1166 2.YIL GARANTİLİ ÖLÇÜ= 1100 x 605 x 600. mm KONTROL ÜNİTESİ FANUC TAKIM DEĞİŞTİRME SİSTEMİ = ARMİ-TİP 2005.MODEL. 1.ADET TORNA TEZĞAH MANUEL KIZAK= 200. cm ÇAP= 600.mm 2005 model. FREN DİSK KALIPLARI- AMBALAJ I V.S. .. APARATLARI -KALIPLARI V.S... İŞYERİMİZDE DONANIMLI BİR MUTFAK, 3.ADET BİRİNÇİ SINIF BÜRO,. FAX.,TELEFON.,BİLGİSAYAR, MÜŞTERİ PORTFÖYÜ VE HİÇ BİR DAKİKA DAHİ VAKİT GEÇİRMEDEN ÜRETİM....... BUNLARIN İSTENİLEN BÖLÜMLERİNİ DEVREDERİZ..

Paralsan Takım Tezgahları Pazarlama - SAKARYAJapon, 900*500*900 30 Takım Değiştirmeli. Dik İşleme Merkezi, DAHLİH, Dik İşl.Merkz. Alman, 1988 Model,Fanuc 10 M Sistem, 16 Magazinli, Izo 40, ...
www.paralsan.com/?katno=all&kategori=all - 56k - Önbellek - Benzer sayfalar

Metal Makina [SAYI 158]Çok hızlı takım değiştirme Yüksek indeks dönüş hızı Dijital kontrollü zımba strok ayarı Üstün yeteneklerle donatılmış Fanuc CNC kontrol sistemi ...
www.metalmakina.com/Default.asp?CONTENT=Detail&ISSUE=158&NE... - 50k - Önbellek - Benzer sayfalar

TurkCADCAM.net > Yeni Ürün Tasarım, Geliştirme, CAD/CAM/CAE ve ...Fanuc ve Heidenhein kontrol üniteleri için oluşturulmuş iki örnek CNC ... Toolchange: Takım Değiştirme. Toolpath verification: CAM yazılımından çıkan CNC ...
www.turkcadcam.net/rapor/cam-terimleri/index.html - 53k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF] Kompansazyon (Telafi) tipleriDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Takimi sifira gönderme (takim degistirme pozisyonu), is milini. durdurma ... ile belirtilmesi parametre ile degistirilebilmektedir (Fanuc, Mitsubishi). ...
www.ankacnc.com/teknik/Isleme Merkezi/BOLUM4.pdf - Benzer sayfalar



    Reference: http://www.gildemeister.com/query/internet/v3/igpdf.nsf/A205...
    Reference: http://www.cnc.com.tr/ts25csl/ts25csl.htm
Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32
Grading comment
TEŞEKKÜR EDERİM

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ebru Güler
13 hrs
  -> Çok teşekkür ederim Ebru Hanım.

agree  Mehmet Hascan: CNCTURKEY.COM'dan gelen cevap : Magazine Tool Pot;Magazin takım yuvası olarak geçer.
3 days14 hrs
  -> Bu değerli araştırmanız için nezdinizde size şahsen teşekkür ederim Mehmet bey.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
takım tutucu


Explanation:
Normalde "tool holder" olarak geçiyor ama metninizde "tool pot" olarak geçmiş olabilir.

http://www.aeny.com.tw/products/products_ATC_TP.htm

http://www.cncturkey.com/toolholder_system.php

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-08 23:55:19 GMT)
--------------------------------------------------

"Magazine", magazin olarak kullanılır.

http://www.cncturkey.com/technic_questions.php

Gulser Ozcan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Taner Göde: Sözünü ettiğiniz sadece tek takım tutan bir "holder" ("tutucu") ancak bu soruda sözkonusu olan birden fazla takımı değiştiren bir sistemin takımları park ettiği yer. Bakınız Kitamura'nın web sitesi. Tool Pot'tan Tool çıkar ve Tool Holder'a takılır. Evet.
10 mins
  -> Taner Bey ilk verdiğiniz referansta takım yuvası adedi 4 adet verilmiş. Bu durumda açıklamanız referansla çelişiyor. Kitamura'nın sitesinden şahsen "Tool Pot" ile tek bir park yeri sonucunu çıkaramadım. Teşekkür ederim.