KudoZ home » German to Polish » Marketing / Market Research

frei Haus Lieferung

Polish translation: dostawa na koszt dostawcy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:frei Haus Lieferung
Polish translation:dostawa na koszt dostawcy
Entered by: jacuss

20:09 Jul 5, 2007
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: frei Haus Lieferung
jw
jacuss
dostawa na koszt dostawcy
Explanation:
To jest chyba najczęściej spotykane określenie.
Dla bardziej wtajemniczonych również "dostawa na warunkach DDU" (w transporcie międzynarodowym) lub dostawa franco np. magazyn zamawiającego (w obrocie krajowym)
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Dziękuję. Kontekstu nie było, to tylko pozycja na fakturze.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3dostawa na koszt dostawcyJoanna Łuczka
3 +1dostawa z transportem opłaconym do odbiorcy
Jerzy Czopik


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dostawa z transportem opłaconym do odbiorcy


Explanation:
a w zasadzie imho po prostu bezpłatna dostawa

Ale "jw." to nie kontekst :)

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 90

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: zgadzam się w całej rozciągłości :o)
10 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
dostawa na koszt dostawcy


Explanation:
To jest chyba najczęściej spotykane określenie.
Dla bardziej wtajemniczonych również "dostawa na warunkach DDU" (w transporcie międzynarodowym) lub dostawa franco np. magazyn zamawiającego (w obrocie krajowym)

Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję. Kontekstu nie było, to tylko pozycja na fakturze.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: Z Tobą tez się zgadzam... ale w sumie ta "bezpłatna dostawa" chyba będzie najlepsza. Zważywszy na ogrom kontekstu, dałabym taką właśnie neutralną formę. :o)// hmm... masz rację. Bezpłatny transport brzmi lepiej. Oj, chyba mi się mózg przegrzał.
14 mins
  -> "Dostawa bezpłatna" to raczej brak obowiązku zapłaty za towar// hmm ja natomiast też trochę zwątpiłam, faktycznie mówi się bezpłatna dostawa, ale raczej w transakcjach "prywatnych", nie używa się tego w obrocie między firmami

agree  Urszula Kołodziej
41 mins
  -> Dzięki

agree  MargaretM
4 hrs
  -> dziękuję