KudoZ home » Catalan to English » Religion

pancaritat

English translation: pilgrimage


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Catalan term or phrase:pancaritat
English translation:pilgrimage
Entered by: Lavinia Pirlog

18:17 Dec 25, 2002
Catalan to English translations [Non-PRO]
Religion / religion
Catalan term or phrase: pancaritat
La quaresma i la setmana Santa amb les cerimònies del dia del Ram, amb la tradició cristiana del ram o palma, però amb finalitats profilàctiques pel que fa a la protecció de béns i persones; les processons del dijous i el divendres sants; tradicions com el salpàs, les sales, els davallaments, la processó de l’encontre i especialment els pancaritats i els romiatges a les ermites i els puigs espargits per la ruralia.

Gràcies,

Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
pilgrimage
Explanation:
El recuerdo de este suceso se ha perpetuado en la ermita dedicada a Sant Vicenç. Aquí se celebra, todos los años, el lunes de Pascua de Resurrección, una de las pancaritats (romerías) más célebres de Mallorca. En un ambiente de fiesta, la gente del municipio se acerca hasta la ermita portando la comida típica en estos días de Pascua: panades (pequeñas empanadas), robiols (empanadas dulces) y crespells, pastas que tienen forma de estrella o luna.
http://es.travel.yahoo.com/viajes/europa/espana/islas_balear...

romería-pilgrimage, trip, excursion.

Hope this helps.
Selected response from:

xxxtrans4u
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2pilgrimagexxxtrans4u
5pilgrimageowix


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pilgrimage


Explanation:
El recuerdo de este suceso se ha perpetuado en la ermita dedicada a Sant Vicenç. Aquí se celebra, todos los años, el lunes de Pascua de Resurrección, una de las pancaritats (romerías) más célebres de Mallorca. En un ambiente de fiesta, la gente del municipio se acerca hasta la ermita portando la comida típica en estos días de Pascua: panades (pequeñas empanadas), robiols (empanadas dulces) y crespells, pastas que tienen forma de estrella o luna.
http://es.travel.yahoo.com/viajes/europa/espana/islas_balear...

romería-pilgrimage, trip, excursion.

Hope this helps.

xxxtrans4u

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Rosich Andreu
50 mins
  -> Thank you so much.

agree  xxxPaul Roige
1 hr
  -> Thax and Merry X-Mas

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pilgrimage


Explanation:
Complemament d'acord amb el que ha explicat el company

owix
Native speaker of: Native in SpanishSpanish