bain-marie

Lithuanian translation: vandens tynė

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bain-marie
Lithuanian translation:vandens tynė
Entered by: Leonardas

06:59 May 30, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Cooking / Culinary / gaminimo būdas
English term or phrase: bain-marie
Labai gerai žinau kas tai (naudoju ir pati), bet nerandu lietuviško termino. Kai kur verčiama kaip vandens vonelė ar garų puodas.

http://it.wikipedia.org/wiki/Bagnomaria

EN - bain-marie
IT - bagnomaria
RU - водяная баня (кулин.)

Dėkoju visiems iš anksto ir linkėdama geros dienos, laukiu Jūsų vertingų patarimų.
Inga Jurkeviciute
Italy
vandens tynė
Explanation:
Tai prancūziškas terminas, ir tokią reikšmę rodo "Frankonas".
Selected response from:

Leonardas
Grading comment
Dėkui
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5troškintuvas
Arvydas Svirka
5vandens tynė
Leonardas


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vandens tynė


Explanation:
Tai prancūziškas terminas, ir tokią reikšmę rodo "Frankonas".

Leonardas
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dėkui

736 days   confidence: Answerer confidence 5/5
troškintuvas


Explanation:
Pagal LSD: „Prietaisas su talpykla, kuri naudojama indams su karštu maistu laikyti prieš patiekiant maistą. Indai talpykloje netiesiogiai šildomi karštu oru, garu arba vandeniu.“


    Reference: http://www.lsd.lt/standards/term.php?&termid=68390
Arvydas Svirka
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search