Wurzel

Polish translation: zacisk wspólny

09:44 May 17, 2012
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / UPAS Software
German term or phrase: Wurzel
ON

definiert den Zustand der Hardwareausgänge.
Bei Schwingantrieben bedeutet dies, dass Spannung anliegt
und der Antrieb schwingt. Bei Relais bedeutet dies, dass
das Relais angezogen ist (Durchgang zwischen Wurzel und
Schließer / C und NO)

OFF

definiert den Zustand der Hardwareausgänge.
Bei Schwingantrieben bedeutet dies, dass keine Spannung
anliegt und der Antrieb nicht schwingt. Bei Relais bedeutet
dies, dass das Relais abgefallen ist (Durchgang zwischen
Wurzel und Öffner / C und NC)
Mariusz Wstawski
Poland
Polish translation:zacisk wspólny
Explanation:
zacisk wspólny

--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2012-05-17 17:18:11 GMT)
--------------------------------------------------

Styk to element realizujący połączenie wewnątrz przekaźnika. Natomiast element dostępny do pomiaru z zewnątrz to zacisk. W przypadku przekaźnika przełączającego mamy zaciski styku zwiernego (NO), styku rozwiernego (NC) i zacisk wspólny (ang. C = common).
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zacisk wspólny
Crannmer
4zestyk przełączający
Marek Hajdukowicz


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zestyk przełączający


Explanation:
Jest to jeden ze styków roboczych przekaźnika (ten połączony z kotwicą):
Porównaj
http://www.pausch.at/htm/inf/begr/relais/index.htm
oraz
http://pl.wikipedia.org/wiki/Przekaźnik

Marek Hajdukowicz
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: patrz notka w mojej odpowiedzi
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zacisk wspólny


Explanation:
zacisk wspólny

--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2012-05-17 17:18:11 GMT)
--------------------------------------------------

Styk to element realizujący połączenie wewnątrz przekaźnika. Natomiast element dostępny do pomiaru z zewnątrz to zacisk. W przypadku przekaźnika przełączającego mamy zaciski styku zwiernego (NO), styku rozwiernego (NC) i zacisk wspólny (ang. C = common).

Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1646
Grading comment
dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search