KudoZ home » German to Polish » Electronics / Elect Eng

Blinkrelais

Polish translation: przekaźnik migający


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Blinkrelais
Polish translation:przekaźnik migający
Entered by: Mariusz Wstawski

08:40 Aug 2, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / program CAD - EPLAN (GUI)
German term or phrase: Blinkrelais
blinking relay Symboldatei NFPA
Mariusz Wstawski
Germany
przekaźnik migający
Explanation:
przekaźnik migający

nie mylic z Blinkerrelais

--------------------------------------------------
Note added at 14 Min. (2006-08-02 08:54:44 GMT)
--------------------------------------------------

PRZEKAŹNIK CZASOWY, MIGAJĄCY

Przekaźnik na przemian zamyka i otwiera styk łączenia z częstotliwością zależną od nastawy czasu.
Gdy czas nastawy wynosi zero to częstotliwość migania zależy od czasu cyklu, który jest zmienny i zależy od długości programu.
Zastosowanie:

Sterowanie lamp ostrzegawczych.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
dziękuję ponownie (który to raz?)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przekaźnik migający
Crannmer
3nadajnik błysków / migacz
bezowski


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przekaźnik migający


Explanation:
przekaźnik migający

nie mylic z Blinkerrelais

--------------------------------------------------
Note added at 14 Min. (2006-08-02 08:54:44 GMT)
--------------------------------------------------

PRZEKAŹNIK CZASOWY, MIGAJĄCY

Przekaźnik na przemian zamyka i otwiera styk łączenia z częstotliwością zależną od nastawy czasu.
Gdy czas nastawy wynosi zero to częstotliwość migania zależy od czasu cyklu, który jest zmienny i zależy od długości programu.
Zastosowanie:

Sterowanie lamp ostrzegawczych.


Crannmer
Specializes in field
PRO pts in category: 1570
Grading comment
dziękuję ponownie (który to raz?)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bezowski
6 mins
  -> thx

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nadajnik błysków / migacz


Explanation:
nadajnik błysków
migacz (typu przekaźnik-przerywacz)


bezowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4