Resource: advanced language teaching methods (Romanian>German)
Thread poster: Elisabeth Ghysels
Elisabeth Ghysels
Elisabeth Ghysels
Local time: 04:09
German to English
+ ...
Dec 8, 2003

Sehr geehrte Kollegen,

für eine rumänische ärztliche Kollegin, die gerne in Deutschland arbeiten möchte, suche ich die best möglichen käuflich erhältlichen schriftlichen beziehungsweise audio-Lehrmethoden zum gründlichen und zügigen erlernen der deutschen Sprache für Rumänen. Die Kollegin hat bereits deutsche Basiskenntnisse.
Antwort bitte vorzugsweise an meine deutsc
... See more
Sehr geehrte Kollegen,

für eine rumänische ärztliche Kollegin, die gerne in Deutschland arbeiten möchte, suche ich die best möglichen käuflich erhältlichen schriftlichen beziehungsweise audio-Lehrmethoden zum gründlichen und zügigen erlernen der deutschen Sprache für Rumänen. Die Kollegin hat bereits deutsche Basiskenntnisse.
Antwort bitte vorzugsweise an meine deutsche Adresse:
[email protected]

Mit Dank,

Nikolaus Lutz-Dettinger
Collapse


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Resource: advanced language teaching methods (Romanian>German)






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »