KudoZ home » English to Bulgarian » Mining & Minerals / Gems

strass

Bulgarian translation: страс


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:strass
Bulgarian translation:страс
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

17:45 Jul 24, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Mining & Minerals / Gems
English term or phrase: strass
Стъкло за изкуствени скъпоценни камъни. Някой да знае българска дума за този термин? Не го открих в Google.
Emilia Delibasheva
страс
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 11 mins (2005-07-24 18:56:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:DnEG4KjIIdoJ:www.cash.b...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 12 mins (2005-07-24 18:57:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:DnEG4KjIIdoJ:www.cash.b...
Selected response from:

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Grading comment
Щом е на името на известен ювелир, явно е че трябва да остане в оригинал. Много благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1страс
Iolanta Vlaykova Paneva
3стразLudwig Chekhovtsov
3щрас
Andrei Vrabtchev


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
щрас


Explanation:
ami mozhe i da njama termin - spored men mozhe da se prevede kato "щрас", ilil prosto kato "стъклена маса, от която се правят изкуствени скъпоценни камъни"



    Reference: http://sa.dir.bg/
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
страс


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 11 mins (2005-07-24 18:56:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:DnEG4KjIIdoJ:www.cash.b...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 12 mins (2005-07-24 18:57:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:DnEG4KjIIdoJ:www.cash.b...

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Щом е на името на известен ювелир, явно е че трябва да остане в оригинал. Много благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stefan Savov: Много точно, на френски не може да е "щрас"
11 hrs
  -> благодаря

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
страз


Explanation:
Маркова ижутерия на Jablonex
... бижутерийни компоненти - от страз ...
www.bizuteriabg.com/Jablonex.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 3 mins (2005-07-24 19:48:33 GMT)
--------------------------------------------------

Стрази - класически модели
Начало Бижутерия Керамика Стъкло и кристал За контакт.
СТРАЗИ.
www.bizuteriabg.com/JB2004_str_k.htm

Стрази - модерни модели
Начало Бижутерия Керамика Стъкло и кристал За контакт. СТРАЗИ. МОДЕРНИ МОДЕЛИ. 2004. .
www.bizuteriabg.com/JB2004_str_m.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian