KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

gold paper

Polish translation: złoty papier


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gold paper
Polish translation:złoty papier
Entered by: literary

16:51 Feb 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: gold paper
Jako "pozłotko". Zgadzacie się?
"obrała pozłotko, zdjęła zielony papier poniżej i ukazało się drogie skórzane puzderko" A w puzderku był drogi zegarek.
"she peeled off gold paper"
literary
złoty papier
Explanation:
do pakowania prezentów
Selected response from:

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2złoty papier
Stanislaw Czech, MCIL
4złotko
Kornelia Longoria
3papier (ozdobny do pakowania) złocony
Edyta Sawin


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
złotko


Explanation:
o pozłotku nie słyszałam, natomiast ja czesto spotykałam sie w moich regionach z wyrazem "złotko


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zlotko+opakowanie&lr=
Kornelia Longoria
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: ponownie popieram Zofię: w moim przedszkolu "złotko" to była folia aluminiowa (np. od czekolady) zabarwiona na złoty kolor.
1 hr
  -> dziekuje za komentarz.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
złoty papier


Explanation:
do pakowania prezentów

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 220
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: tutaj "złoty" tylko jako kolor, a nie pokryty warstwą złota ;-)
6 hrs
  -> Dziękuję :-)

agree  whole grain
12 hrs
  -> Dziękuję :-)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
papier (ozdobny do pakowania) złocony


Explanation:
http://www.polskibiznes.com.pl/11_5925,5943,5944/wyroby-papi...

Edyta Sawin
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: Sorry, ale to jest pozycja z katalogu produktów. Zbyt techniczne, jak na powieść i opis czynności kobiety, która rozpakowuje prezent ;-)
6 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Zofia Wislocka