KudoZ home » English to Polish » Other

Solomon's pillars

Polish translation: kolumny Salomona


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Solomon's pillars
Polish translation:kolumny Salomona
Entered by: Ana Hermida

15:00 Mar 19, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: Solomon's pillars
atrakcja turystyczna w Izraelu w parku Timna
Lucja Biel, Ph.D.
Poland
kolumny Salomona
Explanation:
Kolumny Salomona — formy skalne w Parku Timna (po?udniowy Izrael), na
pó?noc od miasta Ejlat. Encyklopedia Multimedialna - W kr?gu Islamu. pwn.pl.
encyklopedia.pwn.pl/352260_1.html
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Słupy Salomona
maciejm
4 +1kolumny SalomonaJacek Krankowski
4Kolumny Salomona, Slupy Salomona
Jacek Podkanski
1Portyk Salomona lub kolumnada Salomona
Jacek Podkanski


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Słupy Salomona


Explanation:
http://www.kurierplus.com/issues/1999/k241/kp241-11.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-19 15:10:04 (GMT)
--------------------------------------------------

Tylko Slupy Salomona, olbrzymie erozyjne kolumny skalne z czerwonego piaskowca, jakby strzegace wejscia do swiatyni gigantow wiedzialby o co chodzi, bo one tez naleza do tego samego odwiecznego porzadku, przy ktorym nawet stuletnia dlugosc ludzkiego zycia jest zaledwie mgnieniem powieki. Wlasnie na pustyni najlepiej pojmuje sie odwiecznosc.


maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Zgadza się. Pod tą nazwą jest to utrwalone w języku polskim.
11 mins
  -> Thank you

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kolumny Salomona


Explanation:
Kolumny Salomona — formy skalne w Parku Timna (po?udniowy Izrael), na
pó?noc od miasta Ejlat. Encyklopedia Multimedialna - W kr?gu Islamu. pwn.pl.
encyklopedia.pwn.pl/352260_1.html

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EWKA
17 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Portyk Salomona lub kolumnada Salomona


Explanation:
To sa polskie odpowiedniki czegos podobnego ze swiatyni Heroda, mam nadzieje ze moja propozycja naprowadzi na wlasciwy trop

Jacek Podkanski
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 267

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kolumny Salomona, Slupy Salomona


Explanation:
oooops. Powinienem lepiej poszukac a nie zgadywac. Sorry


    Reference: http://www.gornyslask.pl/beranie/ziemia_swieta/ziemia3.htm
    Reference: http://www.kurierplus.com/issues/1999/k241/kp241-11.htm
Jacek Podkanski
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 267